• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

دشمن در فضای مجازی به دنبال هک کردن اذهان مردم است‌/لزوم دفاع از مبانی اعتقادی

  • کد خبر : 154263
  • 12 خرداد 1401 - 9:33
دشمن در فضای مجازی به دنبال هک کردن اذهان مردم است‌/لزوم دفاع از مبانی اعتقادی

حسین ربیعی با بیان اینکه در جنگ شناختی و ادراکی فعلی، اعتقادات لرزیده و آسیب دیده است، گفت: باید در این مسیر از اعتقادات و مبانی آن دفاع کنیم. به گزارش عصرهمدان؛ حسین ربیعی، مسئول فضای مجازی سپاه انصار الحسین(ع) همدان در جمع دختران بسیجی شهر اسدآباد که به مناسبت سالروز ولادت حضرت معصومه(س) گرد […]

حسین ربیعی با بیان اینکه در جنگ شناختی و ادراکی فعلی، اعتقادات لرزیده و آسیب دیده است، گفت: باید در این مسیر از اعتقادات و مبانی آن دفاع کنیم.

به گزارش عصرهمدان؛ حسین ربیعی، مسئول فضای مجازی سپاه انصار الحسین(ع) همدان در جمع دختران بسیجی شهر اسدآباد که به مناسبت سالروز ولادت حضرت معصومه(س) گرد هم آمدند، گفت: امروز امروز باید جنگ شناختی و ادراکی تمام عیار مواجه هستیم که دشمن به دنبال هک کردن اذهان مردم است‌.

وی بااشاره به اینکه برای ترویج سبک زندگی اسلامی در زمینه‌های مختلف نیاز به تولید محتوا داریم، گفت: متأسفانه با جنگ شناختی و ادراکی که روبرو هستیم، اعتقادات می لرزد و آسیب دیده است، بنابراین باید از اعتقادات و مبانی آن دفاع کنیم به فرض مثال اگر دختری یا بانویی چادر را از سر بر می‌دارد، بخاطر این است که نمی‌تواند از این باور و اعتقاد دفاع کند.

مسئول فضای مجازی سپاه انصار الحسین(ع) همدان بااشاره به روایاتی از ائمه اطهار(ع)، تربیت فرزندان را مهم خواند و افزود: این جنگ، جنگ هوشمندی است، باید همه مردم را در برابر آن واکسینه کنیم. درواقع باید طبق فرمایش رهبری در فضای مجازی تأثیرگذار باشیم نه تأثیرپذیر.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=154263
  • دیدگاه‌ها برای دشمن در فضای مجازی به دنبال هک کردن اذهان مردم است‌/لزوم دفاع از مبانی اعتقادی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.