• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3

دشمن از منطقه نرود، تابوت پشت تابوت راهی آمریکا می‌شود

  • کد خبر : 42477
  • 19 دی 1398 - 21:57
دشمن از منطقه نرود، تابوت پشت تابوت راهی آمریکا می‌شود

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیا با بیان اینکه دشمن باید از منطقه برود وگرنه تابوت پشت تابوت راهی آمریکا می‌شود، گفت: برخی سناریوها از اعلام قبلی عملیات ایران به آمریکا صحبت می‌کنند و این صحبت‌ها، مضحک است. به گزارش عصر همدان، سردار علی شادمانی شامگاه پنجشنبه در آئین بزرگداشت شهید شاخص سال استان همدان […]

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیا با بیان اینکه دشمن باید از منطقه برود وگرنه تابوت پشت تابوت راهی آمریکا می‌شود، گفت: برخی سناریوها از اعلام قبلی عملیات ایران به آمریکا صحبت می‌کنند و این صحبت‌ها، مضحک است.

به گزارش عصر همدان، سردار علی شادمانی شامگاه پنجشنبه در آئین بزرگداشت شهید شاخص سال استان همدان شهید سعید اسلامیان و هفتمین روز شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی با تأکید بر اینکه استقامت، مقاومت و عدل در هر شرایطی مومن را مشمول الطاف الهی می‌کند، اظهار کرد: با عنایت به این مهم رهبر معظم رهبری انقلاب همه ما را به مقاومت و استقامت دعوت می‌کنند.

وی مقاومت و استقامت را جوهر جهاد و جبهه دانست و گفت: استقامت خانواده شهدا و مردم موجب لطف خداوند به این ملت شده و در سختی‌ها اهداف عالیه برای هدایتی معجزه‌آسا ارسال می‌کند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیا با اشاره به بخشی از خاطرات دوران دفاع مقدس و مهم نبودن جایگاه و سمت برای رزمندگان بیان کرد: در آن دوران شهید اسلامیان را با عنوان آقا سعید یا حاج سعید صدا می‌زدیم؛ آن شهید علمدار ما بود و زمانی که فرماندهان در فشار بودند به این شهید بزرگوار روی می‌آوردند.

وی مهربانی با رزمندگان را از دیگر ویژگی‌های شهید اسلامیان برشمرد و افزود: این شهید در صحنه‌های سخت جنگ را راهبری می‌کرد و با تشکیل تیپ انصارالحسین (ع) و تحویل محور ایلام دستاوردهای بسیاری با تربیت افراد شاخص در حوزه شناسایی به دست آورد.

سردار شادمانی با اشاره به هفت ماه حضور در جبهه ایلام بودیم و انجام عملیات فتح المبین با معطوف کردن دشمن به این منطقه، تصریح کرد: شهید اسلامیان قهرمان جبهه‌ها و مصداق صبر بود و توانایی کار با همه اقشار از کردها و فارس‌ها تا بسیجیان و ارتش را داشت؛ شهدای خطه همدان خستگی را خسته کردند.

ترامپ احمق از موشک نترسید، بلکه از قدم‌های استوار مردم حاضر در صحنه حاضر ترسید

وی در ادامه با اشاره به شهادت سردار سلیمانی و پاسخ کوبنده ایران به این اقدام احمقانه دشمنان، یادآور شد: ترامپ احمق از موشک نترسید، بلکه از قدم‌های استوار مردم حاضر در صحنه حاضر ترسید و این مهم دشمن را متزلزل کرد.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیا با بیان اینکه دشمن موشک به اندازه کافی دارد اما اراده مردم ایران، آنها را متوقف کرده است، خاطرنشان کرد: دشمن هزینه بسیاری کرده که مردم را از نظام و انقلاب جدا کند اما با اراده فولادین مردم و حضور همیشه مردم در صحنه ناکام مانده است.

وی با تأکید بر اینکه دشمن می‌داند که انقلاب اسلامی حاصل رشد فکری ملت است، گفت: انقلاب اسلامی حادثه‌ای نیست که عده‌ای برای به دست آوردن قدرت علیه گروه دیگر قیام کنند؛ ایران اسلامی هیمنه دشمن را درهم شکسته است و دشمنی را به زمین زدیم که قدرتمندترین ارتش دنیا را دارد.

سردار شادمانی با اشاره به چهار ویژگی ارتش آمریکا، اظهار کرد: آمریکا از نظر ارتش و از نظر کیفیت و تجهیزات جزو قدرتمندترین و برترین ارتش‌هاست؛ از نظر ارتش سایبری و توانمندی‌های رسانه ای و تاثیرگذاری نیز آمریکا در فضای مجازی قدرتمند است و هیمنه این ارتش تا بن دندان مسلح را در عرصه نظامی و عملیاتی و در عرصه رسانه و مجازی در هم شکستیم.

وی افزود: این دشمن با هزینه ۷ تریلیون دلاری با ما دشمنی می‌کند اما خدا با ماست و قدرتی به ما داده که آمریکا را به زانو در آورده است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیا بیان کرد: دشمن می‌تواند با ما بجنگد و یا منطقه را ترک کند و جنگ را انتخاب کرد اما ناتوان است و از این رو عصبانی شده است؛ دشمن در شرایط جهنمی قرار گرفته به گونه‌ای که قدرت دارد و اراده ندارد.

وی با بیان اینکه دشمن تلاش بر محدود کردن قدرت ایران در داخل کشور را داشت، ادامه داد: دشمن بحران آفرینی در منطقه را آغاز کرد و ترامپ بر اساس مشاوره اشتباه رژیم صهیونیستی قدرت خود را کنار گذاشت و عمل تروریستی را انتخاب کرد.

سردار شادمانی با تأکید بر اینکه اقدام آمریکا از نظر نظامی ارزشی ندارد، خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها فردی را ترور کردند که به دعوت رسمی کشور عراق برای مشاوره به آن کشور سفر کرده بود و افکار عمومی جهان این اقدام را محکوم کرده است.

دشمن نتوانسته با جبهه مقاومت، مقابله کند

وی با بیان اینکه دشمن نتوانسته با جبهه مقاومت، مقابله کند، چه برسد به مقابله با ایران، یادآور شد: جبهه مقاومت رهبری بزرگ، همچون امام خامنه‌ای دارد؛ امام خمینی(ره) نیز پس از معصومان در تاریخ مانند ندارد و اکنون شخصی از همان جنس علم را به دست گرفته و راه را ادامه می‌دهد.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیا با اشاره به خیزش بزرگ مردم پس از شهادت سردار سلیمانی، اظهار کرد: جامعه پس از شهادت این سردار بزرگ رنگ و بوی مقاومت را چشید و جبهه مقاومت در تمام کشورها به دنبال انتقام فرمانده میانی خود است.

وی با تأکید بر اینکه دشمن باید از منطقه برود وگرنه تابوت پشت تابوت باید به آمریکا برود، گفت: برخی سناریوها از اعلام قبلی عملیات ایران به آمریکا صحبت می‌کنند و این صحبت‌ها، مضحک است.

سردار شادمانی با بیان اینکه در جلسه‌ای با حضور فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا، دبیر شورای عالی امنیت، فرمانده کل ستاد نیروهای مسلح و بنده، جدول مقاومت را در دست داشتیم، تصریح کرد: در این جدول انتقام به صورت پلکانی تنظیم شده بود چرا که حق دشمن این است که اگر یکی بزند، ۱۰ تا بخورد.

وی ادامه داد: در اقدام موشکی علیه آمریکایی‌ها، آسایشگاه سربازان آمریکایی را هدف نگرفتیم چرا که اسلام به ما اجازه اقدام اینگونه را نمی‌دهد.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیا خاطرنشان کرد: در عملیات روز گذشته اهدافی برای از کار افتادن پایگاه در نظر گرفته شده و ۱۰ ها موشک شلیک شد؛ سه ساعت بعد پایگاه از کار افتاد اما گفتند هیچ اتفاقی رخ نداده است.

وی با بیان اینکه دشمن وجود داشتن رادار و سامانه‌های ردیابی متوجه موشک‌های ما نشد، افزود: اهمیت این پایگاه نظامی برای آمریکا به اندازه‌ای است که رئیس جمهور آمریکا و مقامات نظامی این کشور به این پایگاه آمده بودند.

آمریکا باید از منطقه برود تا آرامش و آسایش در منطقه حاکم شود

سردار شادمانی با تأکید مجدد بر خروج آمریکا از منطقه، اظهار کرد: در نهایت آمریکا باید از منطقه برود تا آرامش و آسایش در منطقه حاکم شود.

سردارمظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان نیز در این مراسم با اشاره به حضور گسترده مردم در تشییع سردار سلیمانی، گفت: اگر کسی برای خدا کار کند مردم قدر او را به خوبی می‌دانند و تجمع بزرگ مردم همدان در میدان امام (ره) نشان دهنده این اصل بزرگ است.

وی در خصوص انتخاب شهید سال استان نیز بیان کرد: از سال ۹۱، شهدایی را به عنوان شهید شاخص سال استان انتخاب شدند و امسال نیز شهید اسلامیان به عنوان شهید شاخص انتخاب شد.

گفتنی است همسر شهید سعید اسلامیان خاطراتی از این شهید بزرگوار بیان کرد و از تمبر و مستند شهید سعید اسلامیان رونمایی شد.

انتهای پیام/ذ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=42477
  • دیدگاه‌ها برای دشمن از منطقه نرود، تابوت پشت تابوت راهی آمریکا می‌شود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.