• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
4

دشمنان بدانند که آمدن مردم به پشت سرشان را به گور خواهند برد

  • کد خبر : 170853
  • 28 آبان 1401 - 9:13
دشمنان بدانند که آمدن مردم به پشت سرشان را به گور خواهند برد

به گزارش عصر همدان؛ حجت الاسلام موسوی اصفهانی در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: در رابطه با حجاب “آیه ۳۱ سوره نور را آیه حجاب تشریح کرد و ادامه داد این آیه، آیه حجاب است ؛ زیرا خداوند در آن، پوشش را بر زنان واجب کرده است: (وَقُل لِّلْمُؤْمِنَاتِ یَغْضُضْنَ مِنْ أَبْصَارِهِنَّ وَیَحْفَظْنَ […]

به گزارش عصر همدان؛ حجت الاسلام موسوی اصفهانی در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: در رابطه با حجاب “آیه ۳۱ سوره نور را آیه حجاب تشریح کرد و ادامه داد این آیه، آیه حجاب است ؛ زیرا خداوند در آن، پوشش را بر زنان واجب کرده است: (وَقُل لِّلْمُؤْمِنَاتِ یَغْضُضْنَ مِنْ أَبْصَارِهِنَّ وَیَحْفَظْنَ فُرُوجَهُنَّ وَلَا یُبْدِینَ زِینَتَهُنَّ إِلَّا مَا ظَهَرَ مِنْهَا وَلْیَضْرِبْنَ بِخُمُرِهِنَّ عَلَى جُیُوبِهِنَّ…) ؛ و به زنان با ایمان بگو دیدگان خود را [از هر نامحرمى] فرو بندند و پاکدامنى ورزند و زیورهاى خود را آشکار نگردانند مگر آنچه که طبعا از آن پیداست و باید روسرى خود را بر سینه خویش [فرو] اندازند .
این خطیب جمعه افزود: اسلام عزیز به نفع جامعه حجاب را اجبار کرده چراکه اگر در جامعه ای به حجاب توجه نشود آسیب های زیادی متوجه آن جامعه می شود.
وی ادامه داد: بی توجهی به حجاب باعث ایجاد طلاق و افزایش روابط نامشروع شده و همچنین زنان در آن جامعه امنیتی نخواهند داشت.

آیت الله موسوی اصفهانی با تاکید بر مکر و حیله همیشگی دشمنان و سو استفاده از این موضوع عنوان کرد: دشمنان از اول پیروزی انقلاب، تا رسیدن این انقلاب به دست مهدی فاطمه دست بر نخواهند داشت.
وی اذعان داشت: موج های شدید تر از این را ما شاهد بودیم خیلی سهمگین تر و وحشتناک تر و بالاتر از این موج ها بود، یادمان نمی رود تهاجم شدید منافقین در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی کشتار وسیع مردم و شهادت شهید بهشتی ها است اما این انقلاب پشتش به خدا گرم است، این انقلاب انقلاب الهی است شهدا شهدای الهی است و شهدای زیادی برای این انقلاب داده ایم.
آیت الله موسوی اصفهانی اضافه کرد: خون های زیاد در گذشته و الان تزریق این درخت تنومند انقلاب شده است واین انقلاب راههای فراز و نشیب‌های زیادی دیده است.
وی با تمسک به آیه مبارکه قرآن که می فرماید نترسید و غمگین نباشید ادامه داد یا می‌کشید ما را به شهادت می‌رسیم یا میکشیم شما را به درک واصل میکنیم.
وی با تشکر ویژه از مدافعان امنیت عنوان کرد: این نیروی انتظامی ما، سپاه و بسیجیان را ، مردم و طلبه ها را اگر بکشید و بخصوص طلبه ها بکشید و اگر سرمان در راه خدا برود عقب گرد نمی کنیم.
این خطیب جمعه افزود: این مردم با وفا و شجاع که نفس امام و نفس رهبر به آنها خورده زیر بار ذلت نمی‌روند
موسوی اصفهانی خطاب به آمریکا گفت ای مگس عرصه سیمرغ نه جولان گه توست،
آمریکا در هشت سال دفاع مقدس هر کار توانست انجام داد ولی نتوانست غلطی بکند و بدانید آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

وی با تشکر از کسانی که از دفاع از جامعه جان بر کف بودند نیروی انتظامی و برادران سپاه و بسیجیان و کسانی که در این راه قدم برداشتند، اضافه کرد: دشمنان بدانند که آمدن مردم به پشت سرشان را به گور خواهند برد.
وی همچنین ادامه داد: ایمان داشتن به گفته رهبر فرزانه انقلاب و اطمینان قلبی او به قرآن کریم و آیه ” ان تنصرالله ینصرنی و یثبت اقدامکم” است و می بینید که در این ۴۳ سال انقلاب را چگونه به لطف خدا و ایمان بخدا نگه داشت و از خداوند منان می‌خواهیم خدایا این آبروی اسلام را حفظ کن ، خدایا این امداد الهی را هر چه زودتر بر مردم ما و جامعه اسلامی برسان.
موسوی اصفهانی در پایان افزود: از قوه قضائیه هم تشکر میکنیم برای محاکمه این چند نفر ولی مردم منتظر هستند ببینند که آنهایی که محاربه کردند و استحقاق اعدام دارند را هرچه زود تر اعدام کنید و به گفته های غربی ها در این زمینه، توجه نکنند.
نکته دیگر اینکه به شکایاتی که از مسئولین، از طرف مردم می‌شود توجه کرده و آن را بررسی کنید و نتایج را به مردم اعلام کنید، مخصوصا مسئولینی که در راس این اغتشاشگران بودند و باعث این نا امنی ها شدند، ما نمیتوانیم بی توجه بمانیم نسبت به آنهایی که به مقدسات ما جسارت می کنند و امنیت را زیر سوال می‌برند.
وی ادامه داد: از مسئولین همدان هم بخاطر رفع بحران آب تشکر میکنیم، هرچند در این زمینه تاخیر داشتند اما به هر حال این مشکل را رفع کردند و همچنین از مردم هم بخاطر صبوری در ایام بی آبی و گرانی و مشکلات که به این نا امنی ها و اغتشاشات دامن نزدند و اغتشاشگران را همراهی نکردند هم تشکر می کنیم.

تفکر بسیجی رمز شکست ناپذیری کشور است

حجت الاسلام والمسلمین عباس مولوی امام جمعه موقت نهاوند در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: دشمنان با ایجاد فتنه می خواهند نسل جوان را هدف قرار دهد و جلوی پیشرفت کشور را بگیرد.

وی اظهار داشت: باید در مقابل فتنه روشنگری کرد و جنگ ترکیبی امروز چند بعدی است که باید هوشیار باشیم.

مولوی افزود: دشمنان می خواهند کشور را مشغول کنند و جنگ نیابتی به راه بیندازند و امنیت را به مخاطره بیندازند و نقشه های خود را در کشور پیاده کنند.

وی ادامه داد: به یاری خدا و با حضور مردم در صحنه و پشتیبانی مردم از حافظان امنیت در این فتنه نیز دشمنان را ناامید می کنند.

امام جمعه موقت نهاوند اظهار داشت: دشمن در این جنگ ترکیبی با استفاده از رسانه و فضای مجازی در حال پمپاژ اخبار دروغ در کشور است که باید به این نکته توجه کنیم.

وی با اشاره به هفته بسیج گفت: تجلی قدرت الهی در بسیج اتفاق افتاده است و این شجره طیبه در طول این سال ها بسیج همواره در خدمت مردم بوده است.

حجت الاسلام مولوی اظهار داشت: رمز شکست ناپذیری کشور توجه و عمل به تفکر بسیجی است و امروز هم هرجا نیاز بود بسیج حاضر شده است و به کمک مردم آمده است.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=170853
  • دیدگاه‌ها برای دشمنان بدانند که آمدن مردم به پشت سرشان را به گور خواهند برد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.