• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1

دستگیری ۵ شکارچی غیرمجاز در منطقه شکار ممنوع گرین نهاوند

  • کد خبر : 126349
  • 06 شهریور 1400 - 10:01
دستگیری ۵ شکارچی غیرمجاز در منطقه شکار ممنوع گرین نهاوند

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نهاوند گفت: با حضور به موقع کارشناسان و عوامل انتظامی ۵ شکارچی غیرمجاز منطقه شکار ممنوع گرین نهاوند دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند. مهرداد سلگی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نهاوند در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، گفت: بازدید از مناطق حفاظت شده و شکار ممنوع شهرستان […]

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نهاوند گفت: با حضور به موقع کارشناسان و عوامل انتظامی ۵ شکارچی غیرمجاز منطقه شکار ممنوع گرین نهاوند دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

مهرداد سلگی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نهاوند در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، گفت: بازدید از مناطق حفاظت شده و شکار ممنوع شهرستان نهاوند به صورت متناوب و شبانه روزی انجام می شود.

وی اظهار داشت: در بازدید و بازرسی دو نفر از کارشناسان این اداره از منطقه شکار ممنوع گرین نهاوند با تعدادی از شکارچیان عیر مجاز مواجه می شوند.

سلگی ادامه داد: کارشناسان به همراه عوامل پاسگاه نیروی انتظامی گاماسیاب و با هماهنگی دادستان محترم پس از چندین ساعت تعقیب و گریز ۵ شکارچی غیرمجاز در این منطقه دستگیر شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست نهاوند گفت: این شکارچیان اقدام به شکار کبک کرده بودند که دستگیر و با تجهیزات و وسایل تحویل عوامل نیروی انتظامی شدند.

وی با بیان اینکه این شکارچیان با خود سلاح شکاری حمل می‌کردند، اظهار داشت: در حین دستگیری متهمان ۲ قبضه سلاح شکاری، ۴ لاشه کبک و ۲ دستگاه دوربین شکاری کشف و ضبط گردید.

سلگی بیان کرد: با توجه به کشف ۴ لاشه کبک و اسلحه در خودرو و وسایل متهمان، متخلفین برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی شهرستان معرفی شدند.

وی افزود: از شهروندان تقاضا داریم که به منظور حفظ گونه‌های جانوری از هرگونه آسیب، شکار و تهدید حیوانات در طبیعت خودداری کنند و اجازه ندهند متخلفین در مناطق شهرستان اقدام به شکار کنند تا گونه‌های جانوری با مخاطره روبرو نشوند.

رئیس اداره حفاطت محیط زیست نهاوند در پایان گفت: از شهروندان درخواست داریم هرگونه شکار عیر مجاز و حضور شکارچیان در عرصه های زیست محیطی را به این اداره یا به نیروی انتظامی گزارش کنند تا شاهد آسیب به محیط زیست و جانوران نباشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=126349
  • دیدگاه‌ها برای دستگیری ۵ شکارچی غیرمجاز در منطقه شکار ممنوع گرین نهاوند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.