• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
4

دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت توسط پلیس شهرستان بهار

  • کد خبر : 162826
  • 31 مرداد 1401 - 8:48
دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت توسط پلیس شهرستان بهار

قاتل متواری جوان ۲۸ ساله بهاری در کمتر از یک ساعت توسط پلیس شهرستان بهار دستگیر شد. به گزارش عصرهمدان؛ سرهنگ بزرگعلی نوری، فرمانده انتظامی شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگاران  اعلام کرد: بعداز ظهر روز یکشنبه ۳۰ مرداد، یک فقره درگیری منجر به قتل در شهر بهار به مرکز فوریت های پلیسی اعلام که […]

قاتل متواری جوان ۲۸ ساله بهاری در کمتر از یک ساعت توسط پلیس شهرستان بهار دستگیر شد.

به گزارش عصرهمدان؛ سرهنگ بزرگعلی نوری، فرمانده انتظامی شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگاران  اعلام کرد: بعداز ظهر روز یکشنبه ۳۰ مرداد، یک فقره درگیری منجر به قتل در شهر بهار به مرکز فوریت های پلیسی اعلام که پس از حضور ماموران مشخص شد جوان حدود ۲۸ ساله به قتل رسیده که رسیدگی به موضوع بصورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ نوری افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد قاتل که با مقتول سابقه درگیری و دعوای قبلی داشته در نهایت روز جاری باهم درگیر و او را به قتل رسانده و از صحنه متواری شده است.

این مقام انتظامی افزود : ماموران پلیس باسرعت عمل و انجام اقدامات پلیسی؛ در کمتر از یک ساعت متهم ۴۲ساله متواری شده را دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار در خاتمه از شهروندان خواست تا با سعه صدر و اکتفا به قانون درگیری و مشاجرات خود را حل نمایند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=162826
  • دیدگاه‌ها برای دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت توسط پلیس شهرستان بهار بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.