• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
4

دستگیری تازه داماد بهاری در شب عروسی به علت نقض قانون

  • کد خبر : 92678
  • 27 آبان 1399 - 18:17
دستگیری تازه داماد بهاری در شب عروسی به علت نقض قانون

نیروی انتظامی شهرستان بهار از دستگیری تازه داماد بهاری در شب عروسی به علت نقض قانون خبر داد. به گزارش عصر همدان، در طی روزهای گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا در ستادهای ملی، استانی و شهرستانی مقابله با کرونا مصوبه ای با مضمون ممنوعیت برگزاری مراسم عروسی و ختم تصویب شده که نیروی انتظامی […]

نیروی انتظامی شهرستان بهار از دستگیری تازه داماد بهاری در شب عروسی به علت نقض قانون خبر داد.
به گزارش عصر همدان، در طی روزهای گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا در ستادهای ملی، استانی و شهرستانی مقابله با کرونا مصوبه ای با مضمون ممنوعیت برگزاری مراسم عروسی و ختم تصویب شده که نیروی انتظامی با نظر دادستانی ملزم به برخورد قانونی با ناقضان قانون شده است.
با خبر شدیم که در چند شب گذشته نیز یک تازه داماد به علت نقض این قانون در شب عروسی دستگیر شده و مراسم این خانواده نیمه تمام رها شد.
در طی مدت اخیر بارها از سوی مراجع مختلف نسبت به برگزاری هر گونه تجمع همچون مراسم عروسی و عزا اخطار داده شده و حتی شماره تماسی جهت گزارش اینگونه مراسم در رسانه های مجازی منتشر کرده اند.
در این خصوص نیروی انتظامی شهرستان بهار نیز با درج اطلاعیه ای از مردم خواست که از برگزاری مراسم در این روزها اجتناب کنند.
در این اطلاعیه آمده است:
با احترام به جهت اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا، تعدادی از تجمعات عروسی در چند روز اخیر به علت عدم توجه به مصوبات ستادهای ملی، استانی و شهرستانی مقابله با بیماری کرونا مبنی بر ممنوعیت برگزاری تجمعات از جمله عروسی و فاتحه در شرایط فعلی، ضمن نیمه تمام گذاشتن مراسم، بانیان مراسم نیز به علت تخطی از مصوبات ستاد مقابله با کرونا و انجام عمل تهدید علیه سلامت عمومی جامعه بازداشت و مورد پیگیری قضایی قرار گرفتند.
همچنین ضمن تشکر از تعدادی از همشهریان گرامی که قصد برگزاری مراسم را داشتند، اما با همکاری ستاد مقابله با کرونا شهرستان، مراسم خویش را لغو نمودند؛
مجددا اعلام می گردد که در شرایط فعلی برپایی هرگونه تجمعات به مثابه سم مهلکی برای جامعه می باشد و تقاضامندیم از برپایی تجمعات خصوصا عروسی و فاتحه اکیدا خودداری نمایید و باتوجه به اینکه اخیرا موارد شیوع به صورت خانوادگی می باشد، با اجتناب از دورهمی های خانوادگی و دوستانه به حفظ سلامت خویش و جامعه کمک نمایید.
فرماندهی انتظامی شهرستان بهار
انتهای پیام/ک
لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=92678
  • دیدگاه‌ها برای دستگیری تازه داماد بهاری در شب عروسی به علت نقض قانون بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.