• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
4

دستگیری باند سارقان منزل در همدان

  • کد خبر : 99394
  • 18 دی 1399 - 22:49
دستگیری باند سارقان منزل در همدان

سرهنگ علی اسد بیگی از دستگیری باند ۴ نفره سارقان غیر بومی منزل خبر داد و گفت: یکی از این سارقان اعتراف کرد که سرقت های زیادی در استان های تهران شیراز، اصفهان، قم و مرکزی داشتند. سرهنگ علی اسدبیگی، رئیس پلیس آگاهی استان همدان در گفتوگو با خبرنگار عصر همدان، اظهار کرد: در پی […]

سرهنگ علی اسد بیگی از دستگیری باند ۴ نفره سارقان غیر بومی منزل خبر داد و گفت: یکی از این سارقان اعتراف کرد که سرقت های زیادی در استان های تهران شیراز، اصفهان، قم و مرکزی داشتند.

سرهنگ علی اسدبیگی، رئیس پلیس آگاهی استان همدان در گفتوگو با خبرنگار عصر همدان، اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در مناطقی از شهر همدان با این شیوه که سارقان در ایام پایانی هفته و در ساعات ۱۹۰۰ الی ۲۳۰۰ با شناسایی منازل ویلایی پس از اطمینان از خالی بودن از سکنه اقدام به سرقت طلاجات، وجه نقد و اشیاء کم حجم می کردند که با توجه به سریالی و باندی بودن سرقت ها موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان مبارزه با سرقت قرار گرفت.

وی با اشاره به غیر بومی بودن سارقان براساس شواهد و مستندات، گفت: اکیپی از کارآگاهان مبارزه با سرقت و کارکنان یگان امداد شهرستان همدان با اجرای ایست و بازرسی در کلیه ورودی و خروجی های شهر پس از چند ساعت به یک دستگاه خودروی پژو پارس با ۴ سرنشین مشکوک شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، تعدادی پیچ گوشتی و گوشی تلفن همراه نوکیا ساده و سیم کارت های خشک کشف شد، افزود: پس از انتقال متهمان به پلیس آگاهی با استعلام سوابق کیفری آنان، مشخص شد که همگی دارای سابقه سرقت منزل بوده و یکی از سارقان نیز تحت تعقیب پلیس آگاهی می باشد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از این سارقان اعتراف کرد که سرقت های زیادی در استان های تهران شیراز، اصفهان، قم و مرکزی داشته اند که پرونده به دادسرا ارسال و متهمان با قرار قانونی روانه زندان شدند و موضوع دستگیری آنان به استان های مذکور اعلام شد.

اسدبیگی در پایان از شهروندان خواست نسبت به ترددهای داخل محل حساس و هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ گزارش کنند.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=99394
  • دیدگاه‌ها برای دستگیری باند سارقان منزل در همدان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.