• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1

دسته روی هیئت ها ممنوع شد

  • کد خبر : 125080
  • 26 مرداد 1400 - 9:00
دسته روی هیئت ها ممنوع شد

حجت الاسلام محمد جمشیدی اظهار کرد: عزاداران حسینی با رعایت پروتکل های بهداشتی در مراسم ها از هجمه دشمن علیه محرم جلوگیری نمایند. حجت الاسلام محمد جمشیدی، رئیس سازمان تبلیعات اسلامی شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ با توجه به ابلاغ دستورالعمل های قرارگاه ستاد کرونا و تاکید رعایت دستورالعمل های کرونایی در سطح […]

حجت الاسلام محمد جمشیدی اظهار کرد: عزاداران حسینی با رعایت پروتکل های بهداشتی در مراسم ها از هجمه دشمن علیه محرم جلوگیری نمایند.

حجت الاسلام محمد جمشیدی، رئیس سازمان تبلیعات اسلامی شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ با توجه به ابلاغ دستورالعمل های قرارگاه ستاد کرونا و تاکید رعایت دستورالعمل های کرونایی در سطح شهرستان اظهار کرد: از مدیریت خوب مسئولین هیئت ها و عزاداران حسینی سطح شهرستان که در رعایت پروتکل های بهداشتی در طی دهه ی اول همکاری داشتند کمال تشکر را داریم و امیدواریم این روند پیشگیری که با هزینه و سختی هایی همراه بوده همچنان ادامه داشته باشد.

حجت الاسلام جمشیدی افزود: طی دستورالعمل فوری قرارگاه ستاد ملی کرونای کشور مبنی بر مصوبات آخرین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا که در خصوص عزاداریهای هیئات مذهبی صدور گردید هیئات مذهبی و دستجات از برگزاری مراسم عزاداری در اماکن سربسته و از دسته روی و جابجایی هیئت ها خودداری نمایند.

وی عنوان کرد مسئولین هیئت ها نسبت به نظارت جدی تر و ترغیب عزاداران حسینی برای برگزاری مراسم در فضای باز اقدام نمایند.

حجت الاسلام جمشیدی نیز تصریح کرد: با عنایت به ضرورت اطلاع رسانی دقیق و شفاف کرونا توصیه موکد میشود پروتکل های بهداشتی به درستی رعایت شود و بر محورهای عزاداری سیدالشهدا(ع) در مراسم ها تاکید شود تا بهانه‌ و سوژه ای برای ضد دینان علیه محرم و عاشورا نشود و هجمه دشمن را با مراقبت از رعایت پروتکل های بهداشتی خنثی کنیم تا مسائل عملیات روانی علیه محرم پیش نیاید.

رئیس سازمان تبلیعات اسلامی شهرستان بهار در پایان از همه عزاداران حسینی درخواست داشت، ضمن برگزاری مراسم های عزاداری فاصله های اجتماعی و پروتکل های بهداشتی را رعایت نمایند، در ضمن مردم نیز می‌توانند در طول برگزاری عزاداری ماه محرم در صورت مشاهده هرگونه تخلفی از سوی هیئت های مذهبی در خصوص رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، موارد را از طریق سامانه بیرق یا ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۴۶۱۵ اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام/ق

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=125080
  • دیدگاه‌ها برای دسته روی هیئت ها ممنوع شد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.