• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
4
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندارد ی همدان تاکید کرد:

دستاوردهای عمرانی دولت در ایام اربعین

  • کد خبر : 196731
  • 19 شهریور 1402 - 13:25
دستاوردهای عمرانی دولت در ایام اربعین
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندارد ی همدان گفت: افتتاح وراه‌اندازی کنارگذر غربی اسدآباد، کنارگذر غربی همدان، چهار خطه کردن راه همدان-علیصدر، خط‌کشی و روکش آسفالت معابر از قبیل پروژه‌هایی بودند که مستقیماً با بحث اربعین در ارتباط بودند.

فرزاد تیموری، سرپرست معاونت امور عمرانی استاندارد ی همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان عنوان کرد: خوشبختانه باتوجه به برنامه‌ریزی‌های خوبی که در دولت انجام شده، اعتبارات مناسبی جهت پروژه‌های عمرانی در استان تخصیص داده شده است.

تیموری با اشاره به اعتبارات سفر اخیر ریاست جمهوری، عنوان کرد: با اعتبارات ریاست جمهوری و اعتبارات متعلق به خود استان، پروژه‌های عمرانی در سال جاری با جدیت فعال بوده است.

وی اذعان داشت: در ایام اربعین و ایامی که مسافرین و زائران سیدالشهدا علیه‌السلام، در حال تردد به کربلا بودند، این پروژه‌ها توسط دستگاه‌های اجرایی فعال بوده و ارائه خدمت می‌کردند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندارد ی همدان با بیان اینکه دراین راهپیمایی عظیم هیچ‌گونه خللی در انجام پروژه‌های عمرانی شهر بوجود نیامد، گفت:در این ایام، کار ساخت بیمارستان اکباتان باجدیت پیگیری و در حال انجام بود و کار ساخت ساختمان بیمارستان، انشعابات و محوطه‌سازی به اتمام رسیده است.

تیموری خاطرنشان کرد: افتتاح وراه‌اندازی کنارگذر غربی اسدآباد، کنارگذر غربی همدان، چهار خطه کردن راه همدان-علیصدر، خط‌کشی و روکش آسفالت معابر،  از قبیل پروژه‌هایی بودند که مستقیماً با بحث اربعین در ارتباط بودند. ّ

وی با اشاره به گفته‌های معاندین مبنی بر تعطیلی کارهای اقتصادی و عمرانی در کشور در ایام اربعین، تصریح کرد: همه مردم شاهد بودند که انجام همه پروژه‌ها حتی در حین سفر اربعین فعال بوده و تردد مسافران هیچ‌گونه خللی در انجام این طرح‌ها بوجود نیاورد.

این مقام مسئول همچنین در رابطه با هزینه‌های این سفر، یادآور شد: هزینه‌های این سفر پر برکت بر عهده خود مسافران بوده و دولت هیچ هزینه‌ای را در این رابطه متحمل نشده است.

تیموری در پایان افزود: موکب‌ها چه در کشور عراق و چه در کشور ایران توسط خود مردم اداره می‌شدند، حتی هزینه اتوبوس‌ها را خود زائران پرداخت کرده‌اند.

 

انتهای پیام/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=196731
  • دیدگاه‌ها برای دستاوردهای عمرانی دولت در ایام اربعین بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.