• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
3
دادستان همدان:

دستاوردهای صنایع دفاعی، تجلی خودباوری و غرور ملی جوانان ایرانی

  • کد خبر : 194936
  • 04 شهریور 1402 - 9:54
دستاوردهای صنایع دفاعی، تجلی خودباوری و غرور ملی جوانان ایرانی
دادستان همدان دستاوردهای عظیم و بی نظیر صنایع دفاعی کشور را تجلی امید، عزت نفس و خودباوری جوانان ایرانی دانست و گفت: امید آنکه دانش آموزان و دانشجویان کشورمان با مشاهده این گونه دستاوردها بیش از پیش به افتحارآفرینی های هم وطنانشان ببالند.

به گزارش عصر همدان؛ همزمان با ۳۱ مردادماه روز صنعت دفاعی «نمایشگاه آخرین دستاوردهای صنایع دفاعی کشور» گشایش یافت و امروز دادستان همدان از این نمایشگاه بازدید کرد.

حسن خانجانی موقر با دستمریزاد گفتن به جوانان غیور این سرزمین، عنوان کرد: دستاوردهای وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در نوع خود و در منطقه و حتی در جهان بی نظیر است.

وی عنوان کرد: در این نمایشگاه تنها بخش کوچکی از دستاوردهای دفاعی ایران اسلامی به نمایش گذاشته شده، دستاوردهای بومی که مایه عزت و سربلندی ایران اسلامی و غرور ملی است.

دادستان همدان افزود: تمامی این صنایع به دست جوانان این مرز و بوم و با وجود تمام سنگ اندازی ها و تحریم های گسترده قدرت های مدعی و پوشالی ساخته شده که نشان دهنده عزم راسخ جوانان ما برای ایستادگی و مقابله با هر تهدیدی است.

خانجانی موقر ابراز امیدواری کرد: جوانان، نوجوانان، دانشجویان و دانش آموزان از این نمایشگاه که سبب ایجاد امید و خودباوری است بازدید و با افتخارات ایران سربلند و سرافراز و مقتدر آشنا شوند.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=194936
  • دیدگاه‌ها برای دستاوردهای صنایع دفاعی، تجلی خودباوری و غرور ملی جوانان ایرانی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.