• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2

در هفته دولت به همت ۱۰ دستگاه اجرایی ۵۵ پروژه در شهرستان بهار افتتاح خواهد شد

  • کد خبر : 126092
  • 04 شهریور 1400 - 7:45
در هفته دولت به همت ۱۰ دستگاه اجرایی ۵۵ پروژه در شهرستان بهار افتتاح خواهد شد

احسان قنبری گفت: درکنار برنامه ها و مراسم های هفته دولت، در حوزه عمرانی و افتتاح پروژه ها بیش از ۵۵ پروژه در طول این هفته به بهره برادری خواهد رسید. احسان قنبری، فرماندار بهار در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت اظهار […]

احسان قنبری گفت: درکنار برنامه ها و مراسم های هفته دولت، در حوزه عمرانی و افتتاح پروژه ها بیش از ۵۵ پروژه در طول این هفته به بهره برادری خواهد رسید.

احسان قنبری، فرماندار بهار در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت اظهار کرد: درکنار برنامه ها و مراسم های هفته دولت، در حوزه عمرانی و افتتاح پروژه ها بیش از ۵۵ پروژه در طول این هفته به بهره برادری خواهد رسید.

احسان قنبری تصریح کرد: با سرمایه گذاری و اعتبار بیش از ۱۱۰ میلیارد تومان، به همت ۱۰ دستگاه اجرایی در حوزه ها ی مختلف (کشاورورزی ، صنعت، انرژی، آموزش و پرورش، فرهنگ و هنر، شرکت شهرک های صنعتی، خانه های روستایی، حوزه بنیاد مسکن و عمران روستایی) ۵۵ پروژه در طول هفته افتتاح خواهد شد.

قنبری افزود: این پروژه ها در حدود ۱۱۶ نفر اشتغال مستقیم ایجاد خواهد کرد و در نظر داریم در طول هفته افتتاح پروژه ها را داشته باشیم.

قنبری نیز در ادمه بحث به تعدادی از پروژه هایی که در هفته دولت افتتاح خواهد شد اشاره کرد: در بحث کشاورزی به افتتاح پروژه های گلخانه، سردخانه، گاوداری، صنایع تبدیلی و در حوزه راه به زیرگذر راه آهن حد فاصل گنج تپه و دینار آباد اشاره کرد.

همچنین فرماندار بهار به آیین بازگشایی کتابخانه آیت الله بهاری در جوار مصلی نماز جمعه که سالها تعطیل و در حال تعمیرات بود اشاره کرد و عنوان کرد: با اعتبار بیش از ۵۰۰ میلیون تومان در طی دو سال گذشته، آیین بازگشایی مجددکتابخانه انجام خواهد شد.

قنبری نیز اضافه کرد: پروژه یک میلیاردی در روستای جعفر آباد در حوزه آبخیزداری با بیش از ۴۸ میلیارد تومان هزینه زیر ساخت در شرکت شهرک های صنعتی در سطح سه شهرک ها و دو ناحیه صنعتی هزینه شده خواهد شد.

وی نیز افتتاح مدرسه ۴ کلاسه در لتگاه، افتتاح و تحویل ۹ منزل مدد جویی به مددجویان کمیته امداد، بیش از ۱۱ میلیارد تومان هزینه در حوزه مخابرات و بیش از ۸ میلیارد تومان در حوزه برق را در راستای ارتقا مخابرات و برق روستاها را از پروژه های که در هفته دولت افتتاح خواهندشد عنوان کرد.

انتهای پیام/ق

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=126092
  • دیدگاه‌ها برای در هفته دولت به همت ۱۰ دستگاه اجرایی ۵۵ پروژه در شهرستان بهار افتتاح خواهد شد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.