• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2

آموزش را در صورت نیاز، دوباره مجازی می کنیم/ معلمان جهادگر آماده تدریس به دانش آموزان محروم

  • کد خبر : 82903
  • 17 شهریور 1399 - 8:14
آموزش را در صورت نیاز، دوباره مجازی می کنیم/ معلمان جهادگر آماده تدریس به دانش آموزان محروم

طیب فریادرس گفت: ما نگرانی والدین از حضور فرزندانشان در فضای بسته مدرسه را درک می کنیم و تلاش ما بر امن بودن محیط آموشی است. درصد زیادی از دانش آموزان در برنامه شاد شرکت دارند بقیه هم با جهاد معلمان پوشش داده می شوند. طیب فریادرس رئیس سازمان بسیج فرهنگیان در گفتگو با خبرنگار […]

طیب فریادرس گفت: ما نگرانی والدین از حضور فرزندانشان در فضای بسته مدرسه را درک می کنیم و تلاش ما بر امن بودن محیط آموشی است. درصد زیادی از دانش آموزان در برنامه شاد شرکت دارند بقیه هم با جهاد معلمان پوشش داده می شوند.

طیب فریادرس رئیس سازمان بسیج فرهنگیان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، در خصوص برنامه ی تدوین شده برای نحوه حضور وضعیت رفت و آمد دانش آموزان و معلمان در مدرسه گفت: قواعد کلی به مدیران مناطق ابلاغ شده و برنامه ریزی وتصمیم گیری بر عهده مدیریت هر منطقه است به علت این که هرمنطقه با توجه به شرایط، تعداد مدارس وتراکم دانش آموزان متفاوت است و تبیین یک برنامه یکسان برای همه مناطق تصمیمی مناسبی نیست.

فریادرس با بیان اینکه ما نگرانی والدین از حضور فرزندانشان در فضای بسته مدرسه را درک می کنیم، خاطر نشان کرد: تلاش مجدانه ای به کار گرفته شده است تا محیط آموزشی از لحاظ تجهیزاتی که دانش آموزان با آنها سر و کار دارند و همچنین از نظر روابط بین فردی دانش آموزان محیطی بسیار امن و دور از خطر باشد.

وی با اشاره به نظارت های دائم و مرتب اداره آموزش و پرورش و همچنین ستاد استانی کرونا بر مدارس اظهار کرد: به لطف خدا استان همدان از وضعیت هشدار خارج شده است اما ممکن است مطابق سال های گذشته با آنفولانزای فصلی رو به رو باشیم که اتفاق آن با ویروس کرونا می تواند اندکی شرایط را سخت کند در این صورت قاعدتا آموزش را به سمت مجازی شدن پیش خواهیم برد.

فریادرس با اشاره به حضور درصد زیادی از دانش آموزان در فضای برنامه شاد عنوان کرد: آموزش تعدادی از دانش آموزان هم مثل اقوام عشایر که به علت عدم دسترسی به اینترنت قادر به حضور در این فضا نیستند به صورت حضوری پیگیری می شود؛ مدرسه های تلویزیونی هم تا حد زیادی قادر به پوشش دادن نقاط ضعف هستند معلمان جهاد گر همچون همیشه مهیای خدمت هستند و طرح آموزش خانه به خانه را برای دانش آموزان کم برخوردار در دست اجرا دارند.

رئیس بسیج فرهنگیان در پایان با بیان اینکه بازگشایی زود هنگام مدارس کار عاقلانه ای به نظر می رسد گفت: علت این است که می خواهیم همه فرصت برای انعطاف تصمیمات داشته باشند و سعی میکنیم در تصمیم گیری ها جوانب احتیاط را به نحو احسن رعایت کنیم.

انتهای پیام/ رض

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=82903
  • دیدگاه‌ها برای آموزش را در صورت نیاز، دوباره مجازی می کنیم/ معلمان جهادگر آماده تدریس به دانش آموزان محروم بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.