• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
0

در حال اصلاح شبکه آبرسانی لالجین هستیم

  • کد خبر : 100549
  • 30 دی 1399 - 11:00
در حال اصلاح شبکه آبرسانی لالجین هستیم

رسول حاجی ئی از اصلاح شیوه آبرسانی لالجین خبر داد. رسول حاجی ئی، رئیس اداره آبفای شهرستان بهار مدیر آبفای شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، اظهار داشت: خیابان شهیدان (راه قدیم گنبدان)یکی از مناطق شهر لالجین است که به دلیل فرسودگی شبکه و غیر استاندارد د بودن انشعابات همواره شاهد بروز حوادث […]

رسول حاجی ئی از اصلاح شیوه آبرسانی لالجین خبر داد.

رسول حاجی ئی، رئیس اداره آبفای شهرستان بهار مدیر آبفای شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، اظهار داشت: خیابان شهیدان (راه قدیم گنبدان)یکی از مناطق شهر لالجین است که به دلیل فرسودگی شبکه و غیر استاندارد د بودن انشعابات همواره شاهد بروز حوادث ، افت فشار آب و ایجاد نارضایتی اهالی این منطقه بود.

وی افزود: با پیگیری های اداره آبفای لالجین و به منظور خدمت رسانی به مناطق کمتر توسعه یافته اقدامات اساسی و قابل ملاحظه ای در حال انجام است که از آن جمله میتوان به لوله گذاری به طول ۴۰۰ متر با لوله پلی اتیلن سایز ۱۱۰ میلی متر و اصلاح انشعابات آب (بیش از ۵۰ فقره) اشاره کرد.

وی همچنین تعویض شیرفلکه های فرسوده موجود و اصلاح و تعویض اتصالات اصلی را از دیگر اقدامات اداره آبفا در این منطقه عنوان کرد.

مدیریت آبفای شهرستان بهار با ذکر اینکه برای اصلاح شبکه آب این ناحیه بالغ بر یک میلیارد ریال هزینه و تامین اعتبار شده است از پیگیری در خصوص تامین منابع مالی و پیگیری بحث فاضلاب شهر لالجین نیز خبر داد.

انتهای پیام/ک

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=100549
  • دیدگاه‌ها برای در حال اصلاح شبکه آبرسانی لالجین هستیم بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.