• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1

۸ مورد کرونایی در بهار داریم که یک نفر آن فوت شده است

  • کد خبر : 54841
  • 26 اسفند 1398 - 11:01
۸ مورد کرونایی در بهار داریم که یک نفر آن فوت شده است

احسان قنبری وضعیت کنترل بیماری کرونا در شهرستان را قابل قبول توصیف کرد و از ابتلای ۸ نفر از مردم شهرستان بهار به این بیماری خبر داد که یک نفر از آنها فوت شده است. احسان قنبری، فرماندار شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ گفت: در شهرستان بهار ۸ مورد مبتلا به ویروس […]

احسان قنبری وضعیت کنترل بیماری کرونا در شهرستان را قابل قبول توصیف کرد و از ابتلای ۸ نفر از مردم شهرستان بهار به این بیماری خبر داد که یک نفر از آنها فوت شده است.

احسان قنبری، فرماندار شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ گفت: در شهرستان بهار ۸ مورد مبتلا به ویروس کرونا شناسایی شده است که یک نفر آن ها که خواهر ۶۵ ساله اقای پورمختار نماینده مردم بهار و کبودراهنگ می باشد فوت شده است.

وی اظهار کرد: از این ۸ مورد سه مورد در لالجین یک مورد در مهاجران دو مورد در بهار و دو مورد در صالح آباد است که یک مورد فوتی در لالجین است اما بطور کلی کنترل ویروس کرونا در شهرستان قابل قبول است.

فرماندار شهرستان بهار ادامه داد: بقیه موارد حالشان رو به بهبودی است و تعدادی در بیمارستان و تعدادی نیز در منزل هستند.

قنبری در خصوص تصمیمات فرمانداری گفت: هر یکی دو روز جلساتی به صورت ویدئو کنفرانس با استاندارد و رئیس علوم پزشکی همدان برگزار می کنیم و در آن تصمیمات لازم اتخاذ شده به شهرستان ها اعلام می شود.

فرماندار بهار در خصوص اصناف و کسبه شهر گفت: ما در مورد اصناف و کسبه نمی توانیم کسی را مجبور به بستن کسب و کارش کنیم. کنترل این بیماری به دست خود مردم است که باید کمتر از منزل خارج شوند و بهداشت خود را به طور کامل رعایت کنند.

قنبری در مورد چهارشنبه سوری گفت: وقتی عیدی نداریم چهارشنبه‌سوری هم نداریم و در شهر با تجمعات افراد در یک مکان با همکاری نیروی انتظامی برخورد خواهد شد.

وی در مورد پنجشنبه آخر سال نیز گفت: مردم سعی کنند کمتر تردد کنند و امسال را در خانه بمانند، چرا که تجمع بر سر مزار ممکن است باعث انتشار ویروس شود.

فرماندار بهار در خصوص نانوایی ها عنوان کرد: در این مدت کار ما بیشتر نظارت شده و همه گونه نظارت بر کار واحدهای خدماتی دائماً صورت می گیرد و همه نانوایی‌ها ملزم شده اند که فرد مخصوصی را برای گرفتن پول تعیین کنند تا از انتشار ویروس جلوگیری کند، همچنین نانوایی ها باید سرکار خود باشند تا مردم با کمبود مواجه نشوند.

قنبری با بیان اینکه به مردم اعلام کرده ایم از برگزاری مراسم و عروسی ها اجتناب کنند، ادامه داد: بسیاری از افراد مراسم خود را به خاطر این بیماری عقب انداختند و برای خواهر آقای پورمختار نیز که بر اثر این بیماری فوت شده بود مراسم گرفته نشد.

وی در خصوص تعطیلی واحدهای خدماتی گفت: هیچ یک از واحدهای خدماتی از جمله نانوایی ها حق بستن نانوایی را ندارند و در صورت گزارش تعزیرات به آنها برخورد خواهد کرد.

فرماندار بهار در پایان از مردم خواست که در خانه بمانند و وضعیت کنونی را کنترل کنند تا قطع کننده این زنجیره باشند.

انتهای پیام/ک

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=54841
  • دیدگاه‌ها برای ۸ مورد کرونایی در بهار داریم که یک نفر آن فوت شده است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.