• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
0

درخواست کمک از وزیر جهاد کشاورزی/ گلایه کشاورز نهاوندی به دلیل محصول چغندرقندی که روی دستش مانده+ فیلم

  • کد خبر : 138077
  • 18 آذر 1400 - 11:29
درخواست کمک از وزیر جهاد کشاورزی/ گلایه کشاورز نهاوندی به دلیل محصول چغندرقندی که روی دستش مانده+ فیلم

کشاورز چغندر کار نهاوندی از عدم توجه مسئولان به مشکلات کشاورزان و عدم خرید محصول تولیدی توسط کارخانه های قند گلایه دارد. به گزارش عصرهمدان، یکی از کشاورزان بخش خزل نهاوند در فیلمی که در اختیار ما قرار داه است از عدم توجه به مشکلات کشاورزان گلایه می کند و خواستار حل مشکلات چغندرکاران نهاوند […]

کشاورز چغندر کار نهاوندی از عدم توجه مسئولان به مشکلات کشاورزان و عدم خرید محصول تولیدی توسط کارخانه های قند گلایه دارد.

به گزارش عصرهمدان، یکی از کشاورزان بخش خزل نهاوند در فیلمی که در اختیار ما قرار داه است از عدم توجه به مشکلات کشاورزان گلایه می کند و خواستار حل مشکلات چغندرکاران نهاوند است.

این کشاورز نهاوندی از محصول چغندری که روی دستش مانده ناراحت است و می‌گوید ۸ ماه برای برداشت محصول تلاش می کنیم ولی الان که فصل برداشت است محصول با کیفیت چغندر را کسی نمی خرد.

امین محمودی کشاورز روستای “دهنو عبدالملکی” نهاوند در این فیلم مشکلات کشاورزان را به خوبی بیان می کند و نکات مهمی در خصوص دلال بازی و دیگر مشکلات اعلام می‌کند و از مسئولان محلی و استانی و از وزیر جهاد کشاورزی می خواهد به داد کشاورزان برسند.

عصر همدان، منتظر پاسخ مسئولان جهاد کشاورزی در خصوص این فیلم و حل مشکلات کشاورزان است.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=138077
  • دیدگاه‌ها برای درخواست کمک از وزیر جهاد کشاورزی/ گلایه کشاورز نهاوندی به دلیل محصول چغندرقندی که روی دستش مانده+ فیلم بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.