• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
2

درخواست تخصیص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای نهر شعبان/ پیگیری تأمین اعتبار محور نهاوند به بروجرد از محل ماده ۵۶

  • کد خبر : 181946
  • 28 فروردین 1402 - 10:42
درخواست تخصیص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای نهر شعبان/ پیگیری تأمین اعتبار محور نهاوند به بروجرد از محل ماده ۵۶

نماینده نهاوند در مجلس شورای اسلامی با وزیر نیرو و معاون وزیر راه دیدار و در خصوص مشکلات شهرستان در این حوزه ها رایزنی کرد. به گزارش عصرهمدان؛ در دیدار علیرضا شهبازی نماینده مردم نهاوند با محرابیان وزیر نیرو درخواست تأمین اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومانی به منظور ساماندهی بندها و کانالهای انحرافی رودخانه گاماسیاب داده […]

نماینده نهاوند در مجلس شورای اسلامی با وزیر نیرو و معاون وزیر راه دیدار و در خصوص مشکلات شهرستان در این حوزه ها رایزنی کرد.

به گزارش عصرهمدان؛ در دیدار علیرضا شهبازی نماینده مردم نهاوند با محرابیان وزیر نیرو درخواست تأمین اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومانی به منظور ساماندهی بندها و کانالهای انحرافی رودخانه گاماسیاب داده شد.

نماینده نهاوند در این دیدار گفت: ۱۸۰۰ هکتار از باغات و اراضی کشاورزی شهرستان نهاوند از کانال نهر شعبان آبیاری می شوند و مشکلات خشکسالی چند سال اخیر باعث بروز تنش های اجتماعی شده است.

وی اظهار داشت: این تنش ها مشکلاتی را برای کشاورزان محترم و زحمتکش ایجاد کرده است؛ بنابراین تأمین اعتبار لازم برای ساماندهی سربندهای بتنی انهار “وراینه” و “گبری” و بندها و کانالهای انحرافی رودخانه گاماسیاب ضروری است.

وی همچنین از پیگیری تأمین اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومانی برای بتنی کردن انهار نهاوند خبر داد‌.

شهبازی با اشاره به اینکه مسئولین استان و شهرستان باید برای جذب این اعتبار مهم کمک کنند گفت: متأسفانه در چند سال اخیر تنش های آبی مشکلاتی را برای کشاورزان ایجاد کرده است و این در حالی است که نهاوند از نظر منابع آبی غنی است.

نماینده نهاوند ادامه داد: در همین راستا با پیگیری های صورت گرفته و جلسه با وزیر جهاد کشاورزی و موافقت وی مقرر شد از محل منابع مولد سازی اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومانی تأمین شود.

پیگیری تأمین اعتبار محور نهاوند به بروجرد از محل ماده ۵۶

وی همچنین گفت: با پیگیری ها و جلسات قبلی و مکاتبه با خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور و با عنایت به موافقت اصولی سازمان برنامه و بودجه، تأمین اعتبار محور نهاوند به بروجرد در دستور کار قرار گرفت.

نماینده نهاوند اظهار داشت: از آن‌جایی ‌که به خاطر کمبودهای موجود تأمین اعتبار پروژه های عمرانی و راهسازی شهرستان به مشکل خورده است با رایزنی‌های صورت گرفته اعتبار مورد نیاز دو پروژه مهم و حیاتی سد گرین و محور نهاوند به فیروزان به مبلغ مجموعاً حدود ۳۰۰ میلیارد تومان از محل ماده ۵۶ تأمین شده است.

شهبازی افزود: در همین راستا پیگیری های لازم برای تأمین اعتبار محور نهاوند به بروجرد از همین محل در دستور کار قرار دارد که با موافقت سازمان برنامه و بودجه امیدواریم هرچه سریعتر تعیین تکلیف شود.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=181946
  • دیدگاه‌ها برای درخواست تخصیص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای نهر شعبان/ پیگیری تأمین اعتبار محور نهاوند به بروجرد از محل ماده ۵۶ بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.