• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
4

درخواست ارتقا جایگاه نیروی انتظامی نهاوند/ توسعه صنایع تبدیلی کشاورزی به منظور ایجاد ارزش افزوده

  • کد خبر : 104531
  • 02 اسفند 1399 - 12:35
درخواست ارتقا جایگاه نیروی انتظامی نهاوند/ توسعه صنایع تبدیلی کشاورزی به منظور ایجاد ارزش افزوده

نماینده مردم نهاوند در مجلس در دو دیدار با فرمانده نیروی انتظامی و مدیرعامل تعاون روستایی کشور دیدار کرد. به گزارش عصر همدان، علیرضا شهبازی، نماینده نهاوند در مجلس در دیدار با سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی درخواست کرد جایگاه سازمانی این نیرو در شهرستان ارتقا یابد. شهبازی در این دیدار علاوه بر طرح خواسته […]

نماینده مردم نهاوند در مجلس در دو دیدار با فرمانده نیروی انتظامی و مدیرعامل تعاون روستایی کشور دیدار کرد.

به گزارش عصر همدان، علیرضا شهبازی، نماینده نهاوند در مجلس در دیدار با سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی درخواست کرد جایگاه سازمانی این نیرو در شهرستان ارتقا یابد.

شهبازی در این دیدار علاوه بر طرح خواسته های پرسنل نیروی انتظامی نهاوند خواستار افزایش امکانات و‌ تقویت این نیرو در شهرستان شد.

فعال سازی و احیای ایستگاه های ایست بازرسی شهرستان، بخصوص ایستگاه قلعه قباد که در محور مواصلاتی چند استان می‌باشد و بازسازی ساختمان کلانتری یازده و‌ پاسگاه های گاماسیاب و زرین دشت از مهمترین درخواست های مطرح در این دیدار بود.

تقویت سیستم رایانه‌ای شهرستان در حوزه ی کلانتری ها و پاسگاه ها و تقویت و تجهیز این نیرو در زمینه‌ی تجهیزات اداری و تأمین خودروی شاسی بلند با توجه به کوهستانی بودن شهرستان از دیگر درخواست ها مطرح شده در این دیدار بود.

مساعدت در انجام فرآیند آزمایش های فنی جهت صدور گواهینامه پایه یک در شهرستان و احداث سالن ورزشی‌ و تجهیز آن به امکانات مورد نیاز به منظور آمادگی جسمانی پرسنل شهرستان از دیگر درخواست های دیدار شهبازی با سردار اشتری بود.

توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی و تعاونی به منظور ایجاد ارزش افزوده

همچنین شهبازی نماینده مردم شهرستان نهاوند با طهماسبی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در خصوص مشکلات تعاونی های نهاوند گفتگو کرد.

در این دیدار علیرضا شهبازی ضمن معرفی ظرفیت های شهرستان در حوزه‌ های مختلف کشاورزی، باغداری و دامی مواردی را درخواست کرد و خواستار ابلاغ دستورات لازم در این خصوص شد.

شهبازی گفت: تقویت و احیای جایگاه شرکت های تعاونی شهرستان در حوزه های کشاورزی، دامی، شیلات، گیاهان دارویی و… از طریق کمک های فنی و اعتباری سازمان تعاون روستایی از مهمترین درخواست های شهرستان است.

وی افزود: توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی به منظور ایجاد ارزش افزوده بالا برای محصولات تولیدی و تشویق و حمایت از سرمایه گذاران به مشارکت اقتصادی و سرمایه گذاری دیگر مطالبه مردم نهاوند است.

نماینده نهاوند با اشاره به موقعیت جعرافیایی این شهرستان گفت: توجه ویژه به جایگاه بازرگانی شهرستان با عنایت به قرارگرفتن در مسیر ارتباطی جنوب غرب با غرب کشور و همچنین نزدیکی به بازار صادرات کشور عراق ازطریق فعال سازی میادین عرضه میوه و تره بار و ایجاد زنجیره های تولید، فرآوری، بسته بندی به صورت بازارچه های عرضه و فروش محصولات تولیدی و ارسال به بازارهای هدف داخلی و خارجی موارد مهمی است که نیازمند توجه است.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=104531
  • دیدگاه‌ها برای درخواست ارتقا جایگاه نیروی انتظامی نهاوند/ توسعه صنایع تبدیلی کشاورزی به منظور ایجاد ارزش افزوده بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.