• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
2
دادستان همدان:

درب اتاق دادستانی برای تولیدکنندگان همیشه باز است

  • کد خبر : 204184
  • 24 آبان 1402 - 8:47
درب اتاق دادستانی برای تولیدکنندگان همیشه باز است
دادستان همدان گفت: حمایت از تولیدکنندگان واقعی جزو اولویت های دستگاه قضایی است با این وجود خواستار شفافیت فعالیت اقتصادی و مالیاتی آنان هستیم.

به گزارش عصر همدان به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان همدان، «حسن خانجانی موقر» در نشست اعضای هیات رییسه و هیات نمایندگان اتاق بازرگانی،صنعت،معدن و کشاورزی همدان؛ فعالان عرصه تولید را رزمندگان جبهه اقتصادی معرفی کرد و گفت: توجه به اقتصاد مقاومتی از منویات و تأکیدات رهبر معظم انقلاب است، چنانکه سال های متوالی، شعار سال و تعیین راهبردهای یک ساله کشور نیز بر همین محوریت طرح ریزی شده است.
وی اظهار کرد: اگر بخواهیم مشکلات معیشتی مردم حل شود، باید به سمت اقتصاد قوی، فعال و پویا در حرکت باشیم، همچنان که در حوزه دفاعی در منطقه و در دنیا پیشرفت های قابل توجهی داشته ایم.
دادستان همدان با اینکه ما قدردان تولیدکنندگان به دلیل ایجاد فرصت های شغلی برای جوانان و رونق اقتصادی هستیم، افزود: هرچه به تولید داخل بها داده شود به همان اندازه زمینه کاهش آسیب های اجتماعی و به دنبالش کاهش جمعیت کیفری زندان ها نیز فراهم می شود.
خانجانی موقر ادامه داد: دستگاه قضایی استان با ارایه راهکارهای قانونی، تاکنون سعی بر این داشته که موانع تولید را از سر راه تولیدکنندگان بردارد.
وی تصریح کرد: در این مسیر در مواجهه با تولیدکنندگان و بانک ها، بیشتر حامی تولیدکنندگان بوده ایم، چرا که با تعطیلی یک واحد تولیدی کارگرانش نیز بیکار می شوند و ما این را نمی خواهیم.
دادستان همدان همچنین با اشاره به مشکلات مالیاتی پیش آمده بر سر راه تعدادی از تولیدکنندگان استان، گفت: در اتاق دادستانی به روی فعالان اقتصادی باز است و در صورتی که اسناد و مدارک خود را بیاورند، مطمئن باشند اگر کوچکترین حقی از آنان تضییع شده، اوضاع را اصلاح خواهیم کرد.
خانجانی موقر با بیان اینکه شفافیت مالی لازمه کار تولیدکننده است، افزود: حمایت از تولیدکنندگان واقعی جزو اولویت های دستگاه قضایی است با این وجود خواستار شفافیت فعالیت اقتصادی و مالیاتی و همکاری نزدیک آنان با ضابطین قانونی در حوزه مالیات هستیم تا حقوق بیت المال نیز تضییع نشود و راه بر آنانی که عامدانه کتمان درآمد دارند بسته شود.
در این نشست اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی همدان به نمایندگی از تولیدکندگان مشکلات مالیاتی خود را مطرح کردند و دادستان همدان قول مساعد داد که پیگیر حل مشکلات آنان باشد.
انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=204184
  • دیدگاه‌ها برای درب اتاق دادستانی برای تولیدکنندگان همیشه باز است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.