• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
1

دربند اسدآباد جان یک جوان ۲۴ ساله را گرفت

  • کد خبر : 157768
  • 18 تیر 1401 - 8:52
دربند اسدآباد جان یک جوان ۲۴ ساله را گرفت

روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث اسدآباد از غرق شدن یک جوان ۲۴ ساله در دربند اسدآباد خبر داد. به گزارش عصرهمدان؛ بنا بر گزارش روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث اسدآباد و کانال منتسب به دانشکده علوم پزشکی این شهرستان، عصر روز جمعه ۱۷ تیر ماه ساعت ۱۶:۰۵ یک مورد […]

روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث اسدآباد از غرق شدن یک جوان ۲۴ ساله در دربند اسدآباد خبر داد.

به گزارش عصرهمدان؛ بنا بر گزارش روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث اسدآباد و کانال منتسب به دانشکده علوم پزشکی این شهرستان، عصر روز جمعه ۱۷ تیر ماه ساعت ۱۶:۰۵ یک مورد غرق شدگی در دربند اسدآباد به اورژانس گزارش می شود که پرسنل پایگاه یک شهری به محل اعزام شدند.

براساس این گزارش محل حادثه در بالاترین حوضچه آب بوده و بررسی‌ها حاکی از گیر افتادن مصدوم در زیر آب است و پرسنل اورژانس مجبور به پیاده روی ۱۰ دقیقه‌ای با تجهیزات بودند تا به محل حادثه برسند و برای رهایی مصدوم که به گفته افراد حاضر در صحنه ساعتی از دیده نشدن وی گذشت بوده، امداد و نجات از آتش نشانی‌ همدان به منطقه اعزام شدند.

با حضور پرسنل آتش نشانی استان و تجهیزات پزشکی در منطقه در حدود ساعت ۸:۳۰ دقیقه شب مصدوم از حوضچه بیرون آورده شد که با تأیید فاقد علائم حیاتی و گذشت چندین ساعت از مرگ و قطعی شدن آن، جسد مکشوفه تحویل نیروی انتظامی شد.

مصدوم این حادثه جوان ۲۴ ساله غیربومی بوده که برای تفریح با دوستان خود به منطقه دربند روستای بوجین آمده بوده است.

دربند اسدآباد یکی از مناطق گردشگری بکر است که علی رغم اینکه مورد استقبال گردشگران و مسافران زیادی است اما کمترین توجه به این منطقه شده است.

با توجه به وجود گردشگر در این منطقه بکر در ایام تابستان، به نظر می رسد باید حداقل امکانات خدمات رسانی به حوادث احتمالی این چنینی در این منطقه مهیا باشد. در این زمینه انتظار می رود مدیریت بحران که فرماندار عهده دار آن است، در این زمینه تأمل و فکری کند.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=157768
  • دیدگاه‌ها برای دربند اسدآباد جان یک جوان ۲۴ ساله را گرفت بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.