• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
2
فرمانده سپاه پاسداران ناحیه ملایر:

دانشجویان در خط مقدم جهاد آموزشی قرار دارند

  • کد خبر : 206534
  • 16 آذر 1402 - 10:55
دانشجویان در خط مقدم جهاد آموزشی قرار دارند
فرمانده سپاه پاسداران ناحیه ملایر گفت: نقش علمی و پژوهشی دانشجویان بر کشی پوشیده نیست و دانشجویان در خط مقدم جهاد آموزشی قرار دارند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ علی‌اصغر فارسی در آیین گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر با اشاره به نقش دانشجویان در جامعه اظهار کرد: دانشجویان در خط مقدم جهاد آموزشی قرار دارند.

وی با اشاره به روایت «شکنجه خاموش» که مربوط به جنگ آمریکا در مقابل کره و اسارت هزار نفر از آمریکایی‌ها در کره عنوان کرد: ازبین‌بردن امید، اعتماد گروهی و عزت‌نفس کاری بود که کره‌ای‌ها با عنوان جهاد خاموش انجام دادند.

فرمانده سپاه پاساران ناحیه ملایر گفت: امروز دشمنان ایران همین راه را در پیش گرفته‌اند و به دنبال ایجاد ناامیدی در جامعه، عدم اعتماد مسئولین و پمپاژ شما نمی‌توانید در جامعه هستند.

وی با اشاره راهکارهای مقابله با دشمنان افزود: جهاد تبیین راهکار اصلی در راستای مقابله با این اقدام دشمنان است.

فارسی به خدمات دانشجویان در بخش‌های مختلف فرهنگی اشاره کرد و بیان کرد: با اقدامات جهادی و مطالبه کرانه و با حضور در صحنه‌های انقلاب دشمنان موفق نمی‌شوند‌.

وی به برگزاری اردوهای جهادی با حضور پرشور دانشجویان اشاره کرد و گفت: قطعاً اصلی‌ترین آینده‌سازان کشور همین دانشجویان هستند و باید چشمان بیدار جامعه باشند.

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه ملایر مطالبه‌گری را مهم‌ترین صفت دانشجویان برشمرد و گفت: با مطالعه تاریخ به نقش دانشجو و دانشگاه را در برهه‌های مختلف زمانی پی می‌بریم.

وی افزود: چه پیش از انقلاب و چه پس از پیروزی انقلاب و در دوران جنگ تحمیلی دانشجویان بسیاری نقش‌آفرین بودند که نمونه آن شهید دکتر احمدرضا احدی است.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=206534
  • دیدگاه‌ها برای دانشجویان در خط مقدم جهاد آموزشی قرار دارند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.