• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2

خودنمایی اقتدار و استکبارستیزی با نصب پرچم ایران بر سر درب خانه ای در اسدآباد

  • کد خبر : 90603
  • 10 آبان 1399 - 13:20
خودنمایی اقتدار و استکبارستیزی با نصب پرچم ایران بر سر درب خانه ای در اسدآباد

در آستانه ۱۳ آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی، سر درب خانه ای در شهر شهید پرور و استکبارستیز اسدآباد، پرچم سه رنگ ایران برافراشته شد. به گزارش عصر همدان، شهر اسدآباد دیار سیدجمال الدین اسدآبادی بزرگ مرد تاریخ اسلام، شهر پرورش مردان کم سن و سالی با تفکراتی انقلابی و استکبارستیزی چون شهید محمدرسول […]

در آستانه ۱۳ آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی، سر درب خانه ای در شهر شهید پرور و استکبارستیز اسدآباد، پرچم سه رنگ ایران برافراشته شد.

به گزارش عصر همدان، شهر اسدآباد دیار سیدجمال الدین اسدآبادی بزرگ مرد تاریخ اسلام، شهر پرورش مردان کم سن و سالی با تفکراتی انقلابی و استکبارستیزی چون شهید محمدرسول رضایی است.

این شهر همان مرد کوچک بزرگمرد ۱۳ ساله ای است که امسال با جمله ای ناب در وصیتش با این عنوان که “درتشییع جنازه من پرچم آمریکا را آتش بزنید تا همه بدانند من تابع ولایت فقیه و ضد آمریکایی ام”، شهید شاخص قشر دانش آموزی کشور شد و نامش برای همیشه در تاریخ درخشید.

حال اگر سری به کوچه شهید مصطفی عطائی در شهر و دیار شهید استکبارستیز محمدرسول رضایی بزنید؛ پرچمی از نماد آرمان‌های ملت، صلح طلبی و صلابت و پایداری نصب است.

اگرچه امسال با وجود ویروس منحوس کرونا ستاد مقابله با آن برگزاری راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان را ممنوع کرد اما این حرکت در آستانه ۱۳ آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی نشان از استکبارستیزی به معنای واقعی و نمایش اقتدار ایران اسلامی است.

امید است که نه تنها ادارات و نهادهای دولتی و غیردولتی بلکه همه خانه ها در شهر و دیار شهیدپروری چون شهید محمدرسول رضایی که مهد استکبارستیزی است، این اقدام زیبا نهادینه شود.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=90603
  • دیدگاه‌ها برای خودنمایی اقتدار و استکبارستیزی با نصب پرچم ایران بر سر درب خانه ای در اسدآباد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.