• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
7
معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد همدان:

خوابگاه متاهلی در دانشگاه وجود دارد

  • کد خبر : 198408
  • 05 مهر 1402 - 8:51
خوابگاه متاهلی در دانشگاه وجود دارد
معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد همدان گفت: خوابگاه متاهلی به صورت سویت در مهمانسرای فدک در داخل دانشگاه وجود دارد.

به گزارش عصر همدان؛ مهدی مجلسی در مصاحبه با خبرنگارما با بیان اینکه اکثردانشجویان بومی هستند گفت: تقاضا برای خوابگاه متاهلی کم است، با این حال خوابگاه متاهلی به صورت سویت در داخل دانشگاه وجود دارد.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد همدان از امکانات رفاهی وتسهیلات برای دانشجویان خبر داد و گفت: خوابگاه دختران در تمامی مقاطع در داخل محیط دانشگاه وجود دارد و برای خوابگاه دانشجویی پسران با خوابگاه های خود گردان سطح شهر هماهنگی انجام شده است، که دانشجویان به خوابگاه‌ها معرفی می‌شوند.

مجلسی با بیان اینکه هزینه غذای دانشجویی افزایش پیدا کرده اظهار کرد: استعلامات و مناقصات در حال انجام است، ودر این مدت پخت غذای گرم برای اساتید ودانشجویان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه امکانات ورزشی در سطح رشته‌ها، دانشکده‌ها ودر سطح ورودی ها برنامه ریزی شده افزود: این کاراز هفته سوم مهر استارت می خورد.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد همدان با تاکید بر ۲۱ کانون فرهنگی، هنری که اخذ مجوز آن‌ها از شورای فرهنگی گرفته شده است گفت: با تنوع فعالیت‌های این کانون‌ها برنامه‌های متنوع که مطابق با ضاعقه تمام دانشجویان باشد اجرا می‌شود.

این مقام مسئول یاد آور شد: تشکل‌های سیاسی طبق شرح فعالیت و وظایف خود زیر نظر هیئت نظارت بر تشکل‌ها برنامه‌ها را اجرا خواهند کرد.

مجلسی با اشاره براینکه شهریه دانشجویان به صورت کشوری توسط سازمان مرکزی دانشگاه‌ها تعیین می‌شود یاد آور شد: امکانات کمک هزینه برای بحث پرداخت شهریه به دانشجویان اعطا می‌شود.

وی افزود: علاوه بر وام صندوق رفاهی دانشجویی که توسط وزارت علوم به دانشجویان پرداخت می‌شود با بانک های قرض الحسنه مهرایران وبانک رسالت وهمینطور بانک ملی ایران قراردادهایی منعقد شده است که در بحث وام شهریه به دانشجویان کمک کنند که دانشجویان دغدغه پرداخت شهریه نداشته باشند.

انتهای پیام/ب

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=198408
  • دیدگاه‌ها برای خوابگاه متاهلی در دانشگاه وجود دارد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.