• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1

خشم و خروش عظیم دارالجهاد در پی شهادت سردار مقاومت، حاج قاسم سلیمانی

  • کد خبر : 40773
  • 13 دی 1398 - 14:46
خشم و خروش عظیم دارالجهاد در پی شهادت سردار مقاومت، حاج قاسم سلیمانی

مردم دار المومنین استان همدان در پی به شهادت رسیدن سردار حاج قاسم سلیمانی در سراسر استان با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نفرت و انزجار خود را از اعمال ذلیلانه آمریکا اعلام کردند. به گزارش عصر همدان؛ مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین استان همدان در پی به شهادت رسیدن سردار مقاومت، سردار […]

مردم دار المومنین استان همدان در پی به شهادت رسیدن سردار حاج قاسم سلیمانی در سراسر استان با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نفرت و انزجار خود را از اعمال ذلیلانه آمریکا اعلام کردند.

به گزارش عصر همدان؛ مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین استان همدان در پی به شهادت رسیدن سردار مقاومت، سردار حاج قاسم سلیمانی در سراسر استان با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نفرت و انزجار خود را از اعمال ددمنشانه و ذلیلانه آمریکا اعلام کردند.

مردم انقلابی و ولایت مدار استان همدان در شهرستان ها نیز با حضور در مساجد و هیئات و مراکز مذهبی مراسم عزاداری برای سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را برگزار کردند.

مردم همدان ضمن اعلام نفرت و انزجار در سراسر شهر دارالمومنین، اقدام خبیثانه آمریکا را محکوم کردند و با عزاداری های خود نشان دادند که راه شهیدان همدانی و سلیمانی ادامه خواهد داشت.

ملایر

 

تویسرکان

 

 

اسدآباد

رزن

کبودراهنگ

نهاوند

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=40773
  • دیدگاه‌ها برای خشم و خروش عظیم دارالجهاد در پی شهادت سردار مقاومت، حاج قاسم سلیمانی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.