• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
6

خرید ۱۵ میلیارد تومان تجهیزات موتوری در نهاوند

  • کد خبر : 186171
  • 18 خرداد 1402 - 9:05
خرید ۱۵ میلیارد تومان تجهیزات موتوری در نهاوند
شهردار نهاوند گفت: سرعت انجام پروژه‌ها وخدمات با تجهیز ناوگان موتوری افزایش یافته و هزینه‌های اجرا به میزان بالایی کاهش پیدا می‌کند.

به گزارش عصر همدان، مجید یوسفی نوید در مراسم رونمایی از ماشین آلات جدید شهرداری نهاوند گفت: از مهمترین مواردی که نیاز است شهرداری‌ها به آن مجهز باشند ابزار و‌ ماشین آلات است که در سرعت، کیفیت و اجرای اقدامات نقش دارد.

وی اظهار داشت: در ابتدای دوره جدید مدیریت شهری، نوسازی و تجهیز ناوگان موتوری در برنامه کاری شهرداری و شورای اسلامی شهر قرار گرفت.

شهردار نهاوند افزود: تجهیز ناوگان با خرید یک‌دستگاه بیل بکهو، سواری شاهین، مزدا و تجهیز یک دستگاه خودرو آتش نشانی همچنان ادامه دارد و در خدمت همشهریان خواهند بود.

وی بیان داشت: در مواقع بحران و حوادث طبیعی زمان، مهمترین عامل در مدیریت بحران است و بر همین اساس تاکنون در شهرداری نهاوند علاوه بر جلوگیری از فروش ماشین‌آلات موجود، تجهیز و خرید ماشین‌آلات به تعداد ۱۲ دستگاه انجام گرفته است.

یوسفی نوید در بخش دیگری از سخنانش ادامه داد: افزایش تعداد پارک‌های محله ای، افزایش سرانه فضای سبز، تجهیز و خرید ماشین آلات، قطره ای کردن آبیاری فضای سبز، ساماندهی قرارداد پیمانکاران خدمات شهری و فضای سبز، آسفالت معابر، تولیدات کارگاه‌های جدول، دال، کف‌پوش و… در نهاوند اجرایی شده که همچنان ادامه دار خواهد بود.

شهردار نهاوند بیان داشت: تجهیز ماشین آلات در مواقع بحران، زلزله، آتش سوزی در سرعت عمل و کیفیت خدمات و همچنین بحث مدیریت هزینه ها هم بسیار موثر است.

وی با بیان اینکه تاکنون حدود ۱۵ میلیارد تومان خودرو و تجهیزات ماشینی برای شهرداری خریداری شده، گفت: در سال گذشته خرید بالا‌بر آتش نشانی، نمک پاش و تراکتور انجام شده است.

شهردار نهاوند افزود: همچنین یک خودروی آتش نشانی دیگر در راه است و قرارداد خرید جاروی مکانیزه هم اجرا شده که بزودی به جمع تجهیزات و مجموعه امکانات خدماتی شهرداری اضافه خواهد شد.

یوسفی نوید با اشاره به اجرای سیستم آبیاری در بلوارهای سطح شهر بیان کرد: پیش از این ماهانه باید ۸۰ میلیون تومان هزینه کرایه بابت تانکرهای آبیاری پرداخت می شد که حالا با سیستم آبیاری جدید حداقل ۳۰۰ میلیون مدیریت و صرفه جویی می‌شود.

وی با اشاره به دیگر اقدامات اجرایی توسط شهرداری گفت: در بحث بام نهاوند هم دنبال توسعه با اجرای اقدامات جدید و تملک زمین روبروی استادیوم علیمرادیان به‌ عنوان پارک فرا‌ملی و همچنین نقطه امن در زمان بحران کاربری خواهد داشت.

شهردار نهاوند اظهار داشت: تاکنون ۳ دستگاه آمبولانس جهت امور باغ بهشت با همکاری بخش خصوصی تهیه شده است که در ابتدای کار سند یک دستگاه به ارزش ۶۲۰ میلیون تومان به مالکیت شهرداری به جای عوارض بهره برادری انجام شده است.

وی گفت: تاکنون حدود ۱۵ میلیارد تومان خودرو و تجهیزات ماشینی برای شهرداری خریداری شده است و این دستگاه های جدید نیز بزودی به جمع تجهیزات و مجموعه امکانات خدماتی شهرداری اضافه خواهد شد.

انتهای پیام/ سهرابی

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=186171
  • دیدگاه‌ها برای خرید ۱۵ میلیارد تومان تجهیزات موتوری در نهاوند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.