• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1

خرید نوشت افزار ایرانی برای دانش آموزان مناطق محروم همدان در قالب پویش مشق احسان

  • کد خبر : 81912
  • 11 شهریور 1399 - 8:13
خرید نوشت افزار ایرانی برای دانش آموزان مناطق محروم همدان در قالب پویش مشق احسان

مرتضی امیری از راه اندازی پویش مشق احسان جهت تهیه و خرید نوشت افزار و لوازم التحریر برای دانش آموزان مناطق محروم استان همدان خبرداد. به گزارش عصر همدان، مرتضی امیری معاون قرارگاه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و اصحاب با وفایش اظهارداشت: در راستای تحقق منویات […]

مرتضی امیری از راه اندازی پویش مشق احسان جهت تهیه و خرید نوشت افزار و لوازم التحریر برای دانش آموزان مناطق محروم استان همدان خبرداد.

به گزارش عصر همدان، مرتضی امیری معاون قرارگاه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و اصحاب با وفایش اظهارداشت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص تداوم نهضت تعاون و کمک مومنانه در مرحله دوم این رزمایش در ایام دهه اول محرم  تعداد ۶۰ بسته معیشتی تهیه و بین خانواده های مستضعف و آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

وی  با بیان اینکه این بسته های معیشتی به همت سازمان بسیج رسانه و مرکز نیکوکاری رسانه استان همدان تهیه شده بود خاطرنشان کرد: اقلام این بسته ها شامل؛ برنج، مرغ، روغن، ماکارونی، رب و قند می باشد که به ارزش هر بسته ۱۵۰ هزارتومان تهیه شده است.

امیری در ادامه گفت: از ابتدای رزمایش کمک مومنانه ، تعداد ۱۰۰۰ بسته معیشتی به همت قرارگاه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی تهیه شده و در مناطق محروم شهرستان همدان توزیع شده است.

معاون قرارگاه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی در خصوص دیگر اقدامات جهادگران این قرارگاه بیان داشت: ساخت یک باب منزل محروم، تهیه و توزیع ۲ سری جهیزیه به ارزش ۳۰ میلیون تومان با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و پرداخت اجاره بها  و هزینه درمان برخی خانواده های نیازمند با همیاری و مساعدت خیرین از مهمترین اقدامات این قرارگاه طی مراحل گذشته رزمایش کمک مومنانه بوده است.

او همچنین افزود: مهمترین هدف ما در قرارگاه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی توانمند سازی اقتصادی خانواده های مستضعف می باشد و در این راستا موفق به شناسایی خانواده هایی با این قابلیت شده ایم  و درصدد آن هستیم که با مشارکت خیرین و دستگاه های حمایتی تسهیلات لازم جهت تحقق این امر را محقق کنیم.

امیری با اشاره به پویش مشق احسان تصریح کرد: این پویش به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و گروه های جهادی راه اندازی شده است و هدف آن تهیه نوشت افزار برای دانش آموزان مناطق محروم می باشد.

معاون قرارگاه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: این بسته های لوازم التحریر از تولیدات داخلی بوده در دو پایه تحصیلی ابتدایی و دبیرستان تهیه خواهد شد که شامل اقلام مورد نیاز دانش آموزان از قبیل؛ کیف، دفتر، مداد، خودکار، جعبه مدادرنگی و … خواهد بود.

وی با اشاره به محدودیت های پخت و توزیع نذری در این ایام اظهارداشت: مردم عزیز و خیرین گرامی می توانند نذورات و کمک های نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۷۱۹۰۱ بنام قرارگاه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی  واریز نمایند تا برای دانش آموزان مناطق محروم نوشت افزار  و لوازم التحریر تهیه و دراختیار ایشان قرار گیرد.

انتهای پیام/د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=81912
  • دیدگاه‌ها برای خرید نوشت افزار ایرانی برای دانش آموزان مناطق محروم همدان در قالب پویش مشق احسان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.