• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
3

خدمت خادمان حسینی هلال احمر به عزاداران سه هیأت بزرگ، در راستای طرح ملی نذر سلامت

  • کد خبر : 82166
  • 12 شهریور 1399 - 13:38
خدمت خادمان حسینی هلال احمر به عزاداران سه هیأت بزرگ، در راستای طرح ملی نذر سلامت

محمدرضا اعتصام با اشاره به مشارکت خادمان حسینی هلال احمر اسدآباد در طرح نذر سلامت، گفت: در این راستا خادمان حسینی هلال احمر به ۸ هزار عزادار در هیأت مذهبی در طول ۱۰ شب خدمات ارائه دادند. محمدرضا اعتصام رئیس اداره جمعیت هلا احمر شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به […]

محمدرضا اعتصام با اشاره به مشارکت خادمان حسینی هلال احمر اسدآباد در طرح نذر سلامت، گفت: در این راستا خادمان حسینی هلال احمر به ۸ هزار عزادار در هیأت مذهبی در طول ۱۰ شب خدمات ارائه دادند.

محمدرضا اعتصام رئیس اداره جمعیت هلا احمر شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به اجرای طرح ملی نذر سلامت در ایام دهه اول محرم، اظهار کرد: این طرح در راستای آشناسازی هرچه بیشتر جوانان با منش انسان‌دوستانه حضرت امام حسین (ع) و با مشارکت داوطلبانه اعضاء کانون های جوانان جمعیت هلال احمر همزمان با سراسر کشور اجرا شد.

وی گفت: این طرح به منظور انسجام بخشی و تسهیل روند اجرایی پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در مراسمات عزاداری سید و سالار شهیدان و با همکاری جوانان نوع دوست در قالب تیم های پنج نفره انجام شد.

رئیس اداره جمعیت هلال احمر شهرستان اسدآباد یادآور شد: در این تیم ها ۳ نفر برادر و ۲ نفر خواهر به مدت ۱۰ روز در هیئت های عزاداری شهرستان حضور داشتند.

وی تب‌سنجی و غربالگری عزاداران، همکاری و ضدعفونی کردن محل برگزاری مراسم، توزیع ماسک و راهنمایی عزاداران به رعایت فاصله گذاری، ایستگاه صلواتی واکس زدن و گلاب پاشی و ارائه توصیه‌ها و آموزش های بهداشتی لازم به عزاداران حسینی را از جمله اقدامات انجام شده در این طرح برشمرد.

اعتصام با بیان اینکه داوطلبان جوان و خادمان حسینی هلال به ۸ هزار نفر از عزاداران هیئت بزرگ محفل فدائیان مهدی ، مکتب الشهداء و حسن بن حیدر ارائه خدمت کردند، افزود: در این زمینه اقلام مختلف بهداشتی مرتبط با پیشگیری از بیماری کووید ۱۹ بین عزاداران توزیع شد.

وی از توزیع ۴ هزار ماسک و مواد ضدعفونی مورد نیاز هیئت ها توسط هلال خبر داد و افزود: این امر در راستای برگزاری هرچه باشکوه تر با پوشش بهداشتی مناسب انجام شد.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=82166
  • دیدگاه‌ها برای خدمت خادمان حسینی هلال احمر به عزاداران سه هیأت بزرگ، در راستای طرح ملی نذر سلامت بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.