• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
3

خدمات‌رسانی به منطقه محروم طویلان علیا اسدآباد به عشق و نام شهید حاج قاسم

  • کد خبر : 105908
  • 15 اسفند 1399 - 15:35
خدمات‌رسانی به منطقه محروم طویلان علیا اسدآباد به عشق و نام شهید حاج قاسم

بسیج سازندگی سپاه ناحیه اسدآباد با همکاری بسیج جامعه پزشکی و دانشکده علوم پزشکی این شهرستان در یک اردوی جهادی به نام و به عشق شهید حاج قاسم به اهالی روستای طویلان علیا خدمات پزشکی و بهداشتی ارائه کردند. به گزارش عصر همدان؛ بسیج جامعه پزشکی با هدف خدمت به اقشار محروم اقدام به برگزاری […]

بسیج سازندگی سپاه ناحیه اسدآباد با همکاری بسیج جامعه پزشکی و دانشکده علوم پزشکی این شهرستان در یک اردوی جهادی به نام و به عشق شهید حاج قاسم به اهالی روستای طویلان علیا خدمات پزشکی و بهداشتی ارائه کردند.

به گزارش عصر همدان؛ بسیج جامعه پزشکی با هدف خدمت به اقشار محروم اقدام به برگزاری اردوی جهادی یک روزه در روستای طویلان علیا از توابع شهرستان اسدآباد داشت که در این اردو پزشکان متخصص قلب و عروق، اطفال، زنان و زایمان و ارتوپدی، پزشک عمومی، کارشناسان؛ پرستاری، مامایی، تغذیه، مشاوره و روانشناسی، مبارزه با بیماری ها و مراقبین سلامت بهداشت دهان و دندان حضور داشتند.

در این اردوی جهادی خدماتی از قبیل ویزیت رایگان، توزیع دارو رایگان، نوار قلب، تست قندخون، تزریقات، تست تشخیص سریع کرونا(رپید تست)، مشاوره، آموزش پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا، توزیع پمفلت های آموزشی، معاینه دهان و دندان دانش آموزان توزیع ماسک و محلول ضدعفونی رایگان بین اهالی روستا انجام گرفت.

همچنین برگزاری مسابقات ورزشی و نقاشی و اهداء جوایز به دانش آموزان روستا از دیگر اقدامات بود که در این اردوی جهادی انجام شد.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=105908
  • دیدگاه‌ها برای خدمات‌رسانی به منطقه محروم طویلان علیا اسدآباد به عشق و نام شهید حاج قاسم بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.