• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3

خانواده‌های دارای دو معلول در اسدآباد صاحب خانه می‌شوند

  • کد خبر : 82825
  • 16 شهریور 1399 - 12:52
خانواده‌های دارای دو معلول در اسدآباد صاحب خانه می‌شوند

مرضیه نانکلی با اشاره به وجود دو هزار معلول در شهرستان اسدآباد، گفت: برای ساخت ۱۰ واحد مسکونی و اعطا به خانواده دارای دو معلول، بسیج سازندگی سپاه استان همدان و شهرستان اعلام آمادگی کردند. مرضیه نانکلی رئیس اداره بهزیستی شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، از ساخت ۱۰ واحد مسکونی برای خانواده […]

مرضیه نانکلی با اشاره به وجود دو هزار معلول در شهرستان اسدآباد، گفت: برای ساخت ۱۰ واحد مسکونی و اعطا به خانواده دارای دو معلول، بسیج سازندگی سپاه استان همدان و شهرستان اعلام آمادگی کردند.

مرضیه نانکلی رئیس اداره بهزیستی شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، از ساخت ۱۰ واحد مسکونی برای خانواده دارای دو معلول در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در نشستی که با آقای رحیمی کارشناس بسیج سازندگی استان همدان و مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان داشتیم، هماهنگی برای ساخت ۱۰ واحد مسکونی برای خانواده های دارای دو معلول صورت گرفت.

وی با بیان اینکه در شهرستان اسدآباد دو هزار معلول وجود دارد، گفت: در گذشته برای تعدادی از معلولان با همکاری بنیاد مسکن شهرستان مسکن ساخته شده که امسال نیز با همکاری سپاه این موضوع را پیگیری کرده و آنان اعلام آمادگی کردند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان اسدآباد با اشاره به مشکلات معلولان گفت: مناسب سازی معابر شهری برای تردد و زندگی آسان شهروندان دارای معلولیت، تأمین مسکن و اشتغال و خدمات توانبخشی از مهمترین دغدغه‌های این گروه است.

وی با بیان اینکه اگر بتوانیم نیازهای مسکن و اشتغال مددجویان معلول را تأمین کنیم، گام مهمی در تأمین آسایش روحی آنها برداشته ایم، افزود: در سال‌های گذشته بخشی از نیازهای این گروه را تأمین کرم اما در شرایط کنونی با افزایش هزینه‌های ساخت قادر به تأمین این نیاز نیستیم.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=82825
  • دیدگاه‌ها برای خانواده‌های دارای دو معلول در اسدآباد صاحب خانه می‌شوند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.