• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
2

خانه جوان خانه ای برای حمایت آموزشی جوانان

  • کد خبر : 99239
  • 17 دی 1399 - 11:26
خانه جوان خانه ای برای حمایت آموزشی جوانان

پریزاد پاکدل، خانه ای برای جذب جوانان و ارائه بسته های مختلف آموزشی و نشاط جوانان است. به گزارش عصر همدان، پریزاد پاکدل، مدیر داخلی خانه جوانان همدان گفت: خانه جوانان به همت خود جوانان و همکاری اداره ورزش و جوانان شکل جدیدی به خود گرفته است و امیدواریم بتوانیم سهم برتری در خدمات رسانی […]

پریزاد پاکدل، خانه ای برای جذب جوانان و ارائه بسته های مختلف آموزشی و نشاط جوانان است.

به گزارش عصر همدان، پریزاد پاکدل، مدیر داخلی خانه جوانان همدان گفت: خانه جوانان به همت خود جوانان و همکاری اداره ورزش و جوانان شکل جدیدی به خود گرفته است و امیدواریم بتوانیم سهم برتری در خدمات رسانی و آموزش و همچنین غنی سازی سالم اوقات فراغت جوانان این شهر داشته باشیم.

پاکدل تصریح کرد: برآنیم تا با بهره مندی از ظرفیت های علمی و فکری جوانان فضای خدمات این مجموعه را شتاب بخشیم و خوشبختانه استقبال خوبی دراین راستا صورت گرفته است.

وی گفت : هرچند بحث شیوع بیماری ” کرونا ” باعث محدودیتهایی شده است اما تلاش براین است تا با رعایت پرتکل های بهداشتی روند برنامه های این خانه متوقف نگردد.

پاکدل در ادامه با بیان اینکه ابن خانه جوان دارای ظرفیت های بالفعل بسیاری است که با حضور جوانان خلاق و پر انرژی امیدواریم بتوانیم نهایت بهره مندی را داشته باشیم.

وی افزود: وجود دو استدیو صوتی و تصویری دو سالن آموزشی، شش کلاس آموزشی ،کتابخانه و نمایشگاه تخصصی جوانان و مشاهیراستان، کافه فکرکده و نیز بخش ای تی واتاق ایده شو از امکانات مهم این مجموعه بشمار می رود.

مدیر داخلی خانه جوان همدان خاطرنشان کرد: درب این خانه برای همه سازمانهای مردم نهاد و جوانان با استعداد ، جوانان نیازمند آموزش و نشاط پیوسته باز است و امیدواریم بتوانیم یک الگوی موفق در مدیریت ” خانه جوانان ” را در سطح کشوری ارائه نمائیم.

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=99239
  • دیدگاه‌ها برای خانه جوان خانه ای برای حمایت آموزشی جوانان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.