• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
2

خانه بوم گردی دهبنه با ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار افتتاح شد

  • کد خبر : 87905
  • 19 مهر 1399 - 12:28
خانه بوم گردی دهبنه با ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار افتتاح شد

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تویسرکان از افتتاح خانه بوم گردی دهبنه در سرابی با هزینه کرد ۷۰۰ میلیون اعتبار خبر داد. اسحاق ترکاشوند، رئیس اداره میراث فرهنگی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، گفت: همزمان با هفته گردشگری تویسرکانی ها شاهد افتتاح و بهره برادری از خانه بوم گردی دهبنه در […]

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تویسرکان از افتتاح خانه بوم گردی دهبنه در سرابی با هزینه کرد ۷۰۰ میلیون اعتبار خبر داد.

اسحاق ترکاشوند، رئیس اداره میراث فرهنگی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، گفت: همزمان با هفته گردشگری تویسرکانی ها شاهد افتتاح و بهره برادری از خانه بوم گردی دهبنه در محله سرابی بودند.

وی اظهار کرد: این خانه قدیمی بوده که به همت بخش خصوصی و با آورده ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار بدون تسهیلات در زمینی باغی به مساحت یک هکتار و زیربنای ۱۵۰ مترمربع ساخته شده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تویسرکان با بیان اینکه با افتتاح این خانه بوم گردی برای سه نفر اشتغالزایی ایجاده شده، افزود: این خانه مشتمل بر چهار سوئیت است و ظرفیت پذیرایی از ۲۰ مسافر و گردشگر را دارد.

ترکاشوند در ادامه با بیان اینکه خانه بوم گردی دهبنه یکی از سه خانه بوم گردی است که مجوز ساخت آن در سال جاری صادر شده، تصریح کرد: سرمایه گذاران اقامتگاه های بوم گردی در منطقه زرهان شهر تویسرکان و روستاهای وردآورد و قلعه آستیجان هم در حال پیگیری امور مربوطه هستند.

وی عنوان کرد: توجه به زیرساخت های گردشگری همچون خانه های بوم گردی می تواند در شهرستان خوش آب و هوای تویسرکان در جذب مسافران و گردشگران اثربخش باشد.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=87905
  • دیدگاه‌ها برای خانه بوم گردی دهبنه با ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار افتتاح شد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.