• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
3

حمله به عین الاسد هیمنه ی پوچ استکبار را شکست

  • کد خبر : 99377
  • 18 دی 1399 - 21:45
حمله به عین الاسد هیمنه ی پوچ استکبار را شکست

احمد حسین فلاحی گفت: افرادی که از مقابله با آمریکا هراس دارند از حادثه ی سال گذشته درس بگیرند. استکبار به حکم الهی در موضع شکست است و در صورت مقابله ی محکم به راحتی قابل براندازی است. به گزارش عصر همدان، با فرا رسیدن سالگرد حمله ی موشکی ایران به پایگاه آمریکایی عین الاسد […]

احمد حسین فلاحی گفت: افرادی که از مقابله با آمریکا هراس دارند از حادثه ی سال گذشته درس بگیرند. استکبار به حکم الهی در موضع شکست است و در صورت مقابله ی محکم به راحتی قابل براندازی است.

به گزارش عصر همدان، با فرا رسیدن سالگرد حمله ی موشکی ایران به پایگاه آمریکایی عین الاسد واقع در عراق، احمد حسین فلاحی،  نماینده ی استان همدان در مجلس شورای اسلامی و رئیس فراکسیون حمایت از جبهه مقاومت و آزادی قدس شریف در گفتگویی با خبر نگار ما گفت: حمله ی موشکی عین الاسد به تصور بعضی ها انتقام سخت ترور حاج قاسم بود اما طبق فرمایش  مقام معظم رهبری انتقام سخت هنوز در انتظار  آمریکاییان است کما اینکه چند روز  گذشته فرمانده سپاه قدس  به این مسئله اشاره کرد که  انتقام سخت  در راه است وحتی ما می توانیم افراد تراز اول  آمریکا را مورد تحدید قرار دهیم.

وی با بیان اینکه حمله به آمریکا به عنوان انتقام سخت نیست ادامه داد: بلکه این فقط یک سیلی محکم بود که در ابتدای کار  ملت ایران انتظار داشتند اما ادامه ی این روند هنور باقی مانده تا منتهی شود به خروج  آمریکا از منطقه که تصمیم و برنامه ریزی آن با نیروی های سیاسی و مسلح جمهوری اسلامی است.

فلاحی در خصوص تاثیر حمله ی موشکی ایران به عین الاسد بر افکار عمومی ایران و آمریکا گفت: اولین بار در جهان است که به  طور صریح به پایگاه های آمریکاحمله می شود و تنها کشوری که بدون ترس اقدام به حمله متقابل در این سطح کرده  به طوری که خیلی از زیر ساخت های یک پایگاه نظامی آمریکایی را نابود کند ایران اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا جرئت پاسخ گویی به این اقدام را نداشت، افزود: ترامپ تهدید کرده بود که اگر ایران خیال انتقام داشته باشد ۲۵ نقطه ی فرهنگی ایران را مورد حمله قرار می دهد ولی  این اقدام انجام و هیمنه ی واهی آمریکا شکسته شد و ضعف قدرت نظامی آمریکا در مقابل ایران را ثابت کرد.

نماینده ی مردم استان همدان اضافه کرد: فرادی که از جنگ با آمریکا می ترسند  و از قدرت پوشالی آن  واهمه دارند می توانند از همین مسئله  درس بگیرند. بعضی افراد در داخل اصرار به ایجاد واهمه از ابر قدرت ها دارند در حالی که  اتفاقا استکبار به وعده ی خداوند در موضع ضعف است و اگر کسی با قدرت در مقابل آن بایستد شکستنی و از بین رفتنی است.

انتهای پیام/رض

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=99377
  • دیدگاه‌ها برای حمله به عین الاسد هیمنه ی پوچ استکبار را شکست بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.