• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
4
استاد دانشگاه:

حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی نشان از ترس آن‌ها دارد

  • کد خبر : 213843
  • 15 فروردین 1403 - 13:21
حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی نشان از ترس آن‌ها دارد
یک استاد دانشگاه با بیان اینکه رژیم ظالم صهیونیستی ترس از این دارد که سنت و هویت اسلامی توسط مادران به نسل‌های بعدی مردم غزه منتقل شود، گفت: به همین دلیل است که به بهانه جنگ، نسل‌کشی راه انداختند و با زنان و کودکان به طور وحشیانه‌ای رفتار می‌کنند.

حسین نعمتی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری و تحلیلی «عصر همدان» با اشاره به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه و فلسطین، گفت: اتفاقات رخ داده واقعا دردآور است و هدف رژیم کودک‌کش صهیونیستی خانواده‌ها و نسل آینده مردمان غزه و فلسطین هستند.

وی با بیان اینکه رژیم ظالم صهیونیستی ترس از این دارد که سنت و هویت اسلامی توسط مادران به نسل‌ها منتقل شود، افزود: به همین دلیل است که به بهانه جنگ، نسل‌کشی راه انداختند و با خانواده‌ها و زنان و کودکان به طور وحشیانه‌ای رفتار می‌کنند.

این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: در جایی که مجامع بین‌المللی مکان‌هایی مثل مثل بیمارستان و پناهگاه را دارای مصونیت اعلام کردند شاهد هستیم که رژیم ضحاک صهیونیستی حملات بیشتری به همین مکان‌ها کرده و این نشان از ترس این رژیم جعلی از مردم مظلوم غزه دارد.

نعمتی ادامه داد: رژیم غاصب صهیونیستی به دنبال آن است تا نسل جدید غزه را در نطفه خفه کند اما در طول تاریخ دیدیم یهودیانی که با مردم خصومت داشتند به دنبال از بین بردن پیامبری بودند که در نهایت در خانه خودشان زندگی کرد و بزرگ شد.

وی با تأکید بر اینکه مشیت الهی بر این است که اسلام پیروز و رژیم غاصب صهیونیستی نابود شود، گفت: الگو و راه روشن در بین مردم غزه بهره گیری از قرآن کریم است و همین موجب شده تا آن‌ها با اتحاد و صبوری مقابل ظالمان ایستادگی کنند.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه مردم مظلوم غزه و فلسطین راه روشن قرآن را به خوبی طی می‌کنند، تصریح کرد: آن‌ها به همه مردم دنیا خصوصا کشورهای مسلمان و مخصوصا آن مسلمانانی که در برابر این جنایات سکوت کردند می‌گویند راه روشن است و مفاهیم دین باعث آرامش خاطر و صبور بودنشان شده است.

وی ادامه داد: مادران جایگاه مهمی دارند وظیفه اول آن ها این بوده که رزمندگان نسل جدید را پرورش دادند و مفاهیم و فرهنگ مقاومت را به آن‌ها منتقل کردند و وظیفه دوم آن‌ها همراهی با رزمندگان و دلداری دادن به رزمندگان است.

نعمتی در پایان با اشاره به اینکه مردم ایران همواره از مظلومان حمایت کردند، افزود: ابتکار حضرت امام خمینی(ره) باعث شد تا هفته آخر ماه مبارک رمضان روز قدس نام گیرد و مردم با حضور در راهپیمایی درکنار اعلام انزجار از استعمارگران دنیا، موجب دلگرمی مردم فلسطین باشند و تاکید کنند راه آنها درست است.

انتهای پیام/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=213843
  • دیدگاه‌ها برای حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی نشان از ترس آن‌ها دارد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.