• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
0

حمایت دادستان همدان از واحدهای تولیدی سفال، نسبت به افزایش بی رویه بهای گاز

  • کد خبر : 152133
  • 21 اردیبهشت 1401 - 8:24
حمایت دادستان همدان از واحدهای تولیدی سفال، نسبت به افزایش بی رویه بهای گاز

دادستان همدان با بیان اینکه افزایش بی رویه بهای گاز مصرفی واحدهای تولیدی سفال و سرامیک لالجین و یا دیگر واحدهای صنعتی قابل قبول نیست، گفت: برای حمایت از تولید، باید دستگاه‌های متولی در راستای رفع مشکلات تولیدکنندگان وارد شوند و از تصمیمات لحظه ای که منجر به تعطیلی این واحدها شود خودداری کنند. به […]

دادستان همدان با بیان اینکه افزایش بی رویه بهای گاز مصرفی واحدهای تولیدی سفال و سرامیک لالجین و یا دیگر واحدهای صنعتی قابل قبول نیست، گفت: برای حمایت از تولید، باید دستگاه‌های متولی در راستای رفع مشکلات تولیدکنندگان وارد شوند و از تصمیمات لحظه ای که منجر به تعطیلی این واحدها شود خودداری کنند.

به گزارش عصرهمدان؛ حسن خانجانی‌موقر، دادستان همدان در نخستین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان از گلایه‌مندی واحدهای تولیدی سفال و سرامیک لالجین خبر داد و گفت: باید با هدف ارتقاء و افزایش تولید، موضوع تعدیل بهاء گاز، استهمال و تقسیط بدهی‌های واحدهای تولیدی به صورت جدی از سوی شرکت گاز منطقه‌ای استان پیگیری شود.

وی تاکید کرد: برای حمایت از تولید، ضروری است تمامی اقدامات دستگاه‌های متولی در راستای رفع مشکلات واحدهای تولیدی باشد و آنان از تصمیمات لحظه ای که منجر به تعطیلی واحدهای تولیدی می شود خودداری کنند.

دادستان همدان به مشکلات پیش روی واحدهای صنعتی دیگر در سطح استان در مواجه با افزایش بهاء گاز هم پرداخت و گفت: از جمله این واحدها می توان به شرکت تولید آهک هم اشاره کرد که رفع مشکلات این تولیدکنندگان، همت و اتخاد تصمیم درست مسئولات شرکت گاز استان را می طلبد.

خانجانی موقر در ادامه به منویات رهبر انقلاب در تعیین عنوان سال و توجه ایشان به تولید دانش بنیان هم اشاره کرد و افزود: بنابراین ضروری است تمام تلاش های ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان هم معطوف به تحقق این مهم شود.

وی با اعلام اینکه در سال گذشته ۷۷ نشست با تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی استان برگزار و نزدیک به ۴۰۰ فقره مکاتبه به منظور رفع مشکلات واحدهای تولیدی انجام شد، اظهار کرد: تمامی جلسات برای شناسایی و احصاء مشکلات واحدهای تولیدی و تلاش برای اتخاذ تصمیمات کامل و ارائه برنامه های جامع برای رفع آن مشکلات برگزار شده است.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=152133
  • دیدگاه‌ها برای حمایت دادستان همدان از واحدهای تولیدی سفال، نسبت به افزایش بی رویه بهای گاز بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.