• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
2

حمایت حقوقی و قضایی از فعالیت های اقتصادی مجاز و مشروع/رفع موانع فعالان اقتصادی زمینه ساز جهش تولید می شود

  • کد خبر : 90749
  • 11 آبان 1399 - 18:58
حمایت حقوقی و قضایی از فعالیت های اقتصادی مجاز و مشروع/رفع موانع فعالان اقتصادی زمینه ساز جهش تولید می شود

محمدرضا عدالتخواه با بیان اینکه از فعالیت های اقتصادی مجاز و مشروع حمایت حقوقی و قضایی می شود، گفت: مساعدت در رفع موانع و مشکلات در قالب وظایف مرتبط، زمینه اجرای مطلوب سیاست های اقتصاد مقاومتی و تحقق جهش تولید را فراهم می کند. به گزارش عصر همدان، محمدرضا عدالتخواه، رئیس کل دادگستری استان همدان […]

محمدرضا عدالتخواه با بیان اینکه از فعالیت های اقتصادی مجاز و مشروع حمایت حقوقی و قضایی می شود، گفت: مساعدت در رفع موانع و مشکلات در قالب وظایف مرتبط، زمینه اجرای مطلوب سیاست های اقتصاد مقاومتی و تحقق جهش تولید را فراهم می کند.

به گزارش عصر همدان، محمدرضا عدالتخواه، رئیس کل دادگستری استان همدان عصر امروز در ستاد استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دادگستری با تبریک و گرامیداشت ایام خجسته ولادت نبی مکرم اسلام (ص)، گفت: همواره در طول تاریخ حاکمان مستبد به دنبال تخریب چهره نورانی رسول مکرم اسلام(ص) بوده اند و اهانت افرادی همچون مکرون رئیس جمهور فرانسه هم از این قبیل حرکات وقیحانه است.

هدف استکبار از اهانت به رسول خدا(ص) تحریک مسلمانان و به دنبالش بهانه تراشی برای فتنه آفرینی است

وی اظهار کرد: این حرکات مذبوحانه ناآگاهانه نیست، بلکه نظام استکباری می خواهد تا با تحریک و تهییج احساسات مسلمانان، دست به بهانه تراشی بزند تا با فتنه آفرینی نقشه های شوم خود را اجرایی کند.

رئیس کل دادگستری استان همدان افزود: با این وجود این اراده الهی است که در تمامی دوران ها اقدامات شوم دشمنان اسلام را به خودشان بازگردانده است.

عدالتخواه با استناد به آیات نور بخش الهی، عنوان کرد: خداوند متعال در آیات جاودانه قرآن کریم، خود معرف پیامبر خاتم (ص) است و ایشان را بهترین اسوه معرفی می کند که برای تمامی کائنات الگویی بی نظیر محسوب می شود.

رفع موانع فعالان اقتصادی زمینه ساز جهش تولید می شود

وی در ادامه عنوان کرد: دستورالعمل رئیس قوه قضائیه درباره پیگیری مجدانه اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومت در این دستگاه و رفع موانع موجود در دست اجرا است.

رئیس کل دادگستری استان همدان تصریح کرد: بر این اساس دبیرخانه ستاد استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی تشکیل و با ارتباط منظم و برنامه ریزی شده با فعالان بخش خصوصی و تعامل و تبادل نظر با مسئولان دولتی و غیر دولتی به دنبال حمایت حقوقی و قضایی از فعالیت های اقتصادی مجاز و مشروع است.

عدالتخواه افزود: مساعدت در رفع موانع و مشکلات در قالب وظایف مرتبط زمینه اجرای مطلوب سیاست های اقتصاد مقاومتی و تحقق جهش تولید را فراهم می کند.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=90749
  • دیدگاه‌ها برای حمایت حقوقی و قضایی از فعالیت های اقتصادی مجاز و مشروع/رفع موانع فعالان اقتصادی زمینه ساز جهش تولید می شود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.