• امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
7
در گفتگو با نویسنده ادبیات پایداری مطرح شد؛

حمایت از نویسندگان همدانی خوب است

  • کد خبر : 202752
  • 10 آبان 1402 - 8:41
حمایت از نویسندگان همدانی خوب است
نویسنده همدانی در حوزه ادبیات پایداری گفت: در همدان از نویسندگان به خوبی حمایت می‌شود و همین موضوع باعث شده است نویسندگان سرآمدی در استان داشته باشیم.

مریم سلیمی ایزدی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری و تحلیلی«عصر همدان» با بیان اینکه از سال ۱۳۹۱ درعرصه نویسندگی فعالیت دارد گفت: تاکنون پنج کتاب تألیف کرده‌ام و کتاب اول «صاحب دل بی دل» نام دارد که درباره زندگی‌نامه شهید محمد گودرزی است.

وی با اشاره به اینکه این شهید بزرگوار اهل نهاوند است افزود: شهید گودرزی در دوران تحصیل خود با شهید شهریاری و شهید علی‌محمدی هم‌دوره بودند و با آغاز جنگ تحمیلی دانشگاه را رها کرده و راهی دانشگاهی که خود به آن اعتقاد داشتند می‌شوند.

سلیمی ایزدی ادامه داد: ابعاد زندگی این شهید بسیار پر محتوا است و سرانجام در عملیات کربلای۵ به درجه رفیع شهادت نائل می‌شوند.

این نویسنده همدانی با بیان اینکه کتاب‌ دیگری از او به نام شاخ طوبی در آستانه چاپ است تصریح کرد: این کتاب زندگی‌نامه پرستاری است که در دوران دفاع مقدس در جبهه‌ها حضور داشت.

وی با اشاره به اینکه کتاب‌های«فصلی که شبیه هیچ فصلی نیست» و «دکتر یکشنبه» درباره زندگی نامه آزادگان گرانقدر به زودی چاپ می‌شوند گفت: کتاب گلنار نیز درخصوص یکی از شهدای مدافع سلامت است و با همکاری استاد سید میثم موسیان برای کنگره هشت هزار شهید استان تألیف کردیم.

سلیمی ایزدی با بیان اینکه نویسندگی را در حوزه هنری انقلاب اسلامی آغاز کرده است افزود: در همدان از نویسندگان به خوبی حمایت خوبی می‌شود و همین موضوع باعث شده است نویسندگان سرآمدی در استان داشته باشیم.

انتهای خبر/سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=202752
  • دیدگاه‌ها برای حمایت از نویسندگان همدانی خوب است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.