• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
0
فرماندار نهاوند وعده داد:

حل مشکل زیرگذر «کفراش»

  • کد خبر : 213463
  • 09 فروردین 1403 - 8:39
حل مشکل زیرگذر «کفراش»
فرماندار نهاوند گفت: مشکل چندین ساله زیرگذر روستای کفراش در محور نهاوند به فیروزان برای همیشه برطرف می‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری «عصر همدان» هرساله در موقع بارندگی مشکل آب‌گرفتگی زیرگذر روستای کفراش باعث گلایه مردم این منطقه می‌شود و عملاً در زمان بارش عبور از این زیرگذر غیرممکن می‌شود.

مسئولان در زمان‌های مختلف برای حل این مشکل وعده‌های زیادی داده‌اند ولی با شروع فصل بارش تغییری در این وضعیت ایجاد نمی‌شود.

بارش‌های اخیر بازهم باعث آب‌گرفتگی این مسیر شد ولی این بار با گذاشتن نیوجرسی در ابتدای زیرگذر از عبور و مرور خودروها جلوگیری شد.

حالا خبر رسیده است که این زبر گذر برای تخلیه آب‌های روان لوله‌گذاری می‌شود و این مسیر در مقابل شهرک صنعتی نهاوند مسدود و عملیات لوله‌گذاری برای دفع سریع پساب‌های بارندگی در این زیرگذر اجرا می‌شود.

راهداری برای اصلاح مسیر از مردم منطقه و شهروندان درخواست کرده برای دوربرگردان، از مسیر روستای دهفول استفاده کنند چون بستن این زیرگذر موقتی است و به‌زودی مرتفع می‌شود.

مردم امیدوارند این بار مسئولان در استانداردسازی و رسیدگی به این پروژه مشکل‌دار تمام تلاش خود را انجام دهند.

این زیرگذر به دلیل جمع شدن آب در زمان بارش‌ها و غیرقابل تردد بودن در فصول بارش مشکل‌ساز می‌شود از طرفی هم پس از بارش‌ها با انبوه گل‌ولای همراه است که بدتر غیرقابل تردد برای خودروها می‌شود.

حالا مراجعه‌کنندگان شهرک صنعتی وادارات مستقر در لاین مقابل باید برای رفتن به نهاوند تا سه‌راهی دهفول رانندگی کنند و سپس به داخل شهر مراجعه کنند.

ضرغام احمدوند فرماندار نهاوند در این خصوص گفت: مسدود کردن زیرگذر کفراش به‌منظور حل مشکل چندین ساله این زیرگذر به هنگام بارندگی است.

وی افزود: انسداد زیرگذر کفراش در پی ایجاد کارگاه و فعالیت پیمانکار مربوطه در راستای مرتفع سازی و رفع مشکل آب‌گرفتگی زیرگذر در فصول بارش بوده است.

احمدوند اظهار داشت: در حال حاضر اقداماتی از قبیل تخلیه آب دپو شده، لایروبی چاه جذبی، حفاری مسیر جهت لوله‌گذاری، بتن‌ریزی، لوله‌گذاری، کابل‌کشی، نصب پمپ لجن کش در محفظه چاه، اجرای زباله گیر درب و نصب تابلو برق و … در دست انجام است.

فرماندار نهاوند گفت: با اتمام عملیات اصلاح و تعمیرات در چند روز آینده، زیرگذر کفراش مجدداً بازگشایی و تردد در آن انجام می‌شود.

انتهای خبر/ س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=213463
  • دیدگاه‌ها برای حل مشکل زیرگذر «کفراش» بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.