• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2

حضور پرشور مردم در انتخابات، خنثی کننده توطئه های دشمنان است

  • کد خبر : 48175
  • 21 بهمن 1398 - 8:11
حضور پرشور مردم در انتخابات، خنثی کننده توطئه های دشمنان است

حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی با بیان اینکه دشمنان با نقشه های فراوان ناامید کردن مردم برای مشارکت کمرنگ در انتخابات را می خواهند، گفت: امروز حضور پرشور مردم در بزنگاه های انقلاب همچون انتخابات، خنثی کننده نقشه های دشمنان است. به گزارش عصر همدان؛ نماینده ولی فقیه در استان همدان شامگاه روز گذشته در یادواره ۷۲ […]

حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی با بیان اینکه دشمنان با نقشه های فراوان ناامید کردن مردم برای مشارکت کمرنگ در انتخابات را می خواهند، گفت: امروز حضور پرشور مردم در بزنگاه های انقلاب همچون انتخابات، خنثی کننده نقشه های دشمنان است.

به گزارش عصر همدان؛ نماینده ولی فقیه در استان همدان شامگاه روز گذشته در یادواره ۷۲ شهید سرافراز شهر سرکان و شهیدان سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: جنگ امروز دیگر جنگ سخت همچون دوران هشت سال دفاع مقدس نیست.

وی افزود: امروز حضور مقتدرانه اقشار مختلف مردم در بزنگاه های عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی نقش مؤثری بر تدوام انقلاب دارد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان بیان کرد: با اندک بررسی متوجه می شویم که تاکنون هیچ کشوری همچون ایران اسلامی مورد تهاجم همه جانبه استکبار جهانی قرار نگرفته است.

حجت الاسلام شعبانی تصریح کرد: امروز دشمنان نظام با بهره گیری از شبکه های متعدد ماهواره ای و فضای مجازی علیه جمهوری اسلامی تبلیغات سوء به راه انداخته اند، با این حال با توجه به وعده قرآن کسانی که در راه خدا مقاومت می کنند پیروز نهایی خواهند بود.

وی برگزاری یادواره ها را برگ زرینی در پیروی از راه شهدا دانست و عنوان کرد:  روزی جهاد در جنگ سخت نیاز بود و رزمندگان بسیاری خون خود را تقدیم نظام کردند و امروز حضور باشکوه مردم در پای صندوق های رأی می تواند ادامه دهنده راه شهدا در مسیر الهی آنان باشد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه دشمنان با نقشه های فراوان ناامید کردن مردم برای مشارکت کمرنگ در انتخابات را می خواهند، گفت: ملت با حضور به موقع و پرشور و شعور خود در بزنگاه های انقلاب، پاسخ دندان شکنی به دشمنان نظام می دهند و با مشارکت حداکثری خود در انتخابات نقشه های دشمنان را خنثی می کنند.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=48175
  • دیدگاه‌ها برای حضور پرشور مردم در انتخابات، خنثی کننده توطئه های دشمنان است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.