• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
5
فرماندار شهرستان نهاوند:

حضور مردم درصحنه نقشه‌های دشمنان را خنثی کرده است

  • کد خبر : 199906
  • 16 مهر 1402 - 9:27
حضور مردم درصحنه نقشه‌های دشمنان را خنثی کرده است
فرماندار شهرستان نهاوند گفت: هوشیاری، موقعیت‌شناسی و حضور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب باعث ناامیدی دشمنان شده است.

ضرغام احمدوند در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، گفت: علیرغم همه دشمنی‌ها، جنگ‌ها و توطئه‌هایی که علیه این نظام شکل گرفت اما امروز در امنیت کامل به سر می‌بریم و پیشرفت کرده‌ایم. وی اظهار داشت: دشمنان از هر راهی برای ناامیدی مردم و ضربه زدن به انقلاب استفاده کرده است ولی همیشه حضور مردم درصحنه آن‌ها را ناامید کرده است.

فرماندار شهرستان نهاوند افزود: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند در حال رسیدن به قله هستیم و این‌همه نقشه و توطئه برای جلوگیری از پیشرفت کشور است.

احمدوند ادامه داد: لازمه این پیشرفت امنیتی است که به یاری خدا و با کمک مردمی که پای‌کار نظام بوده و هستند در کشور داریم. فرماندار شهرستان نهاوند بیان کرد: امروز با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی و وجود مردم فهیم و نجیب روزبه‌روز به قله نزدیک و نزدیک‌تر می‌شویم و دشمنان را ناامیدتر خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: دشمنان در سال گذشته با برنامه‌ریزی گسترده سعی در ضربه زدن به انقلاب داشتند و از همه امکانات و ترفندهای خود بهره بردند ولی با هوشیاری مردم راه به‌جایی نبردند.

احمدوند تصریح کرد: در مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان باید با جهاد تبیین و روشنگری اجازه ندهیم دشمنان جلوی پیشرفت کشور را بگیرند.

فرماندار شهرستان نهاوند اظهار داشت: مردم به دعوت معاندین و مخالفین پاسخ ندادند و نشان دادند پشت انقلاب و ولایت‌فقیه هستند و نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کردند.

وی در پایان بیان کرد: باید نسل جوان را با نقشه‌های دشمنان آشنا کنیم چون دشمنان هیچ‌گاه خیرخواه مردم ما نبوده‌اند و همیشه با طراحی گسترده درصدد ضربه زدن به انقلاب هستند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=199906
  • دیدگاه‌ها برای حضور مردم درصحنه نقشه‌های دشمنان را خنثی کرده است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.