• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
4
نماینده ولی فقیه در استان :

حرمله‌های اسرائیل کودکان مظلوم غزه را قتل عام می‌کنند

  • کد خبر : 201400
  • 26 مهر 1402 - 19:18
حرمله‌های اسرائیل کودکان مظلوم غزه را قتل عام می‌کنند
نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه حمله به مراکز آموزشی و درمانی ناشی از خوی غیر انسانی است گفت: امروز حرمله‌های اسراییلی کودکان مظلوم غزه را قتل عام می‌کنند.

به گزارش عصر همدان به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی ظهر امروز در تجمع کادر سلامت برای محکومیت بمباران بیمارستان غزه توسط رژیم صهیونیستی به جنایات این رژیم منحوس اشاره کرد و افزود: کجای دنیا دیده‌اید که به مراکز درمانی حمله شود، مراکز درمانی همیشه به عنوان  مناطق امن شناخته می‌شوند حتی در زمان جنگ پرستارها و کادر درمان از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه افرادی که به بیمارستانی  که مردم نمی‌توانند از خود دفاع کنند حمله می‌کنند بویی از انسانیت نبرده‌اند گفت: حمله به بیمارستان چیزی به جز خاموش شدن انسانیت  نیست.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه امروز کودک‌کشی به معنای واقعی کلمه در حال رخ دادن است، عنوان کرد:  البته ذات اسرائیل از همان ابتدا غاصب بوده و تولد آن نامشروع  است، نمی توان هم از این رژیم انتظاری جز این رفتار داشت .

 وی با بیان اینکه شهادت کودکان بزرگترین حقانیت مظلومیت غزه است اضافه کرد: به کدام جرم کودکانی که مظهر مهر و عاطفه هستند را به شهادت می رسانند؟.

شعبانی خطاب به رژیم صهیونیستی گفت: چرا به مناطق نظامی نمی‌روید؟ چرا مناطق مسکونی و درمانی که مردم آن توان دفاع از خود را ندارند را بمباران می‌کنید؟

وی با بیان اینکه بیش از ۷۰۰ کودک در غزه به شهادت رسیدند تاکید کرد: اسراییل موجودی ابلیس‌صفت است با عملکرد  شیطانی.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با بیان اینکه امروز حق و باطل مشخص است، تصریح کرد: حمله به مراکز آموزشی و درمانی ناشی از خوی غیر انسانی است، شنیده بودیم که تاریخ حرمله به خود دیده اما ندیده بودیم امروز حرمله‌ها را دیدیم که  کودکان را به شهادت می‌رسانند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=201400
  • دیدگاه‌ها برای حرمله‌های اسرائیل کودکان مظلوم غزه را قتل عام می‌کنند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.