• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
2

حرص و طمع دلالان، بی تدبیری دولت و فاسد شدن ده ها تن میوه در همدان/تا میوه ها فاسد نشده اند، آن ها را برای توزیع رایگان در اختیار نهادهای مربوط قرار دهید

  • کد خبر : 111074
  • 06 اردیبهشت 1400 - 10:36
حرص و طمع دلالان، بی تدبیری دولت و فاسد شدن ده ها تن میوه در همدان/تا میوه ها فاسد نشده اند، آن ها را برای توزیع رایگان در اختیار نهادهای مربوط قرار دهید

در حالی ۱۳۰ هزار کیلو پرتقال در انبارهای همدان مانده است که در آستانه سال نو پرتقال به کیلویی ۲۵۰۰۰ تومان هم به فروش رفت. اگر مسئولان سیب و پرتقال را در شب عید روانه بازار می‌کردند امروز ۱۷۰ تن میوه شب عید روی دستشان نمی‌ماند. به گزارش عصر همدان؛ میوه از جمله کالاهایی است […]

در حالی ۱۳۰ هزار کیلو پرتقال در انبارهای همدان مانده است که در آستانه سال نو پرتقال به کیلویی ۲۵۰۰۰ تومان هم به فروش رفت. اگر مسئولان سیب و پرتقال را در شب عید روانه بازار می‌کردند امروز ۱۷۰ تن میوه شب عید روی دستشان نمی‌ماند.

به گزارش عصر همدان؛ میوه از جمله کالاهایی است که قیمت آن را عرضه و تقاضا تعیین می‌کند و دولت فقط شب عید برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها برای میوه‌های تنظیم بازاری، نرخ تعیین می‌کند.

فاسد شدن میوه ها و مرکبات در اردیبهشت ماه هر سال خبر تازه ای نیست چرا که میوه ها به قیمت دولتی و به اندازه مود نیاز توزیع نشده و هر کسی دیگری را مقصر می داند.

در روزهای اخیر رئیس اتحادیه بارفروشان همدان اعلام کرده است: ۱۳۰ تن پرتقال در انبارهای همدان مانده است.

رئیس اتحادیه بارفروشان همدان: بارفروشان در ماندن میوه‌های شب عید در انبارها مقصر نیستند

قاسم‌لو، رئیس اتحادیه بارفروشان همدان گفت: بارفروشان در ماندن میوه‌های شب عید در انبارها مقصر نیستند.

وی افزود: اگر مسئولان سیب و پرتقال را در شب عید روانه بازار می‌کردند امروز ۱۷۰ تن میوه شب عید روی دستشان نمی‌ماند.

قاسملو بیان کرد: در حال حاضر ۱۳۰ تن پرتقال و حدود ۴۰ تن سیب درختی در انبار شرکت تعاونی مانده این درحالیست که باید شب عید دست مصرف‌کننده می‌رسید.

وی تاکید کرد: میوه شب عید باید از ۲۵ اسفند توزیع می‌شد نه ۲۸ اسفند و از طرفی چهار روز بعد از عید قیمت پرتقال در همدان به ۲۰ هزار تومان هم رسید اما نفروختند.

یکی از غرفه داران همدانی به خبرنگار ما گفت: برای توزیع و عرضه میوه شب عید وقتی مراجعه می کردیم کسی یک تن در خواست می داد ۱۰۰ کیلو به آن تحویل می دادند و حالا میوه ها در انبار تعاون روستایی همدان در حال فاسد شدن هستند.

حالا که ماه مبارک رمضان هستیم و بسیاری از خانواده های آسیب دیده از کرونا مشکلات معیشتی دارند بهتر است مسئولین میوه ها را در اختیار ستاد اجرایی امام یا بهزیستی و غیره قرار دهند یا به کارخانه های آبمیوه دهند تا شاهد از بین رفتن آنها نباشیم.

انتهای پیام/ آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=111074
  • دیدگاه‌ها برای حرص و طمع دلالان، بی تدبیری دولت و فاسد شدن ده ها تن میوه در همدان/تا میوه ها فاسد نشده اند، آن ها را برای توزیع رایگان در اختیار نهادهای مربوط قرار دهید بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.