• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3

۵ هزار و ۲۳ زوج در همدان، منتظر دریافت وام ازدواج

  • کد خبر : 181952
  • 28 فروردین 1402 - 11:16
۵ هزار و ۲۳ زوج در همدان، منتظر دریافت وام ازدواج

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان همدان گفت: اکنون ۵ هزار و ۲۳ زوج جوان در استان همدان در صف دریافت تسهیلات وام ازدواج هستند که انتظار می‌رود بانک‌های عامل در پرداخت این تسهیلات تسریع کنند. به گزارش عصرهمدان؛ علی حقیقی، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان همدان در گفتگو با خبرنگاران به پرداخت وام […]

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان همدان گفت: اکنون ۵ هزار و ۲۳ زوج جوان در استان همدان در صف دریافت تسهیلات وام ازدواج هستند که انتظار می‌رود بانک‌های عامل در پرداخت این تسهیلات تسریع کنند.

به گزارش عصرهمدان؛ علی حقیقی، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان همدان در گفتگو با خبرنگاران به پرداخت وام ازدواج در سال ۱۴۰۱ اشاره کرد و افزود: در سال گذشته ۲ هزار و ۸۱۱ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج از طریق بانک‌های عامل به زوج‌های جوان استان همدان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: در مجموع ۲۰ هزار و ۲۳۵ فقره وام ازدواج به زوج‌های جوان استان همدان توسط بانک‌های عامل پرداخت شده است.

حقیقی بیان کرد: در مجموع ۸۰ درصد از متقاضیان موفق به دریافت وام ازدواج شده‌اند که در مقایسه با استان‌های دیگر، استان همدان از نظر پرداخت وام ازدواج جایگاه مناسبی دارد.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان همدان اضافه کرد: اکنون پنج هزار و ۲۳ زوج جوان در صف دریافت تسهیلات وام ازدواج هستند که انتظار می‌رود بانک‌های عامل در پرداخت این تسهیلات تسریع کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=181952
  • دیدگاه‌ها برای ۵ هزار و ۲۳ زوج در همدان، منتظر دریافت وام ازدواج بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.