• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
2

حاج قاسم تکلیف‌محور بود/لزوم حمایت از دولتمردان انقلابی

  • کد خبر : 140353
  • 12 دی 1400 - 8:53
حاج قاسم تکلیف‌محور بود/لزوم حمایت از دولتمردان انقلابی

سرهنگ مصطفی رستمی با بیان اینکه تکلیف محوری کار ماست و وصیت شهدا این است که نگذارید حرف امام زمین بماند، گفت: امروز به فضل الهی با رئیس جمهور انقلابی کارها خوب پیش می‌رود، فوتی در کرونا سه رقمی شده بود، اما با کمک کادر درمان و کار این دولت این ویروس کنترل شده است. […]

سرهنگ مصطفی رستمی با بیان اینکه تکلیف محوری کار ماست و وصیت شهدا این است که نگذارید حرف امام زمین بماند، گفت: امروز به فضل الهی با رئیس جمهور انقلابی کارها خوب پیش می‌رود، فوتی در کرونا سه رقمی شده بود، اما با کمک کادر درمان و کار این دولت این ویروس کنترل شده است.

به گزارش عصرهمدان؛ مصطفی رستمی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان در مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای شهرک شهید قندی شهر اسدآباد با اشاره به جایگاه شهدا در نزد خداوند، اظهار کرد: خداوند می‌فرماید با اولین قطره خود شهید گناهان او بخشیده می‌شود، جایگاه خود را می‌بیند، از حوریان بهشتی با او ازدواج می‌کنند، از وحشت روز قیامت در امان می‌ماند، به زیور ایمان آراسته می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه مردم و خانواده‌ها فرزندان خود را بیمه شهدا کنند، افزود: به خانواده شهدا سر بزنید از آنان دلجویی کنید، نگذارید آنان احساس غربت کنند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصار الحسین استان همدان(ع) با بیان اینکه انسانها سه دسته اند و یک عده تکلیف گریز و عده ای تکلیف پذیر و اما عده ای هم تکلیف محور هستند، گفت: شهدا مانند شهید سلیمانی جزء افراد تکلیف محور و تکلیف گرا هستند، آنجا که امام می‌فرماید سنگر را رها نکنید، جان و مال و زندگی را رها و به جبهه‌های جنگ می‌رود و نمی‌گذارند حرف امام بر زمین بماند.

وی تصریح کرد: اگر شهید سلیمانی تکلیف محور نباشد، چطور می‌تواند زن و زندگی بگذارد و در غربت باشد، یک روز در فلسطین، لبنان، سوریه و عراق.

رستمی با تأکید بر اینکه تکلیف من و شما امروز به آب زدن است و بیرون آمدن از آب کار خداست، گفت: تکلیف محوری کار ماست و وصیت شهدا این است که نگذارید حرف امام زمین بماند.

وی تردید و شک، اختلاف، بی ثباتی و تزلزل در ایمان، مخلوط شدن دوست و یا دشمن را از ویژگی‌های فتنه خواند و گفت: رهبر انقلاب فرمود که چون ما در صراط مستقیم قرار داریم، با ایجاد فتنه جلوی پیشرفت ما را سد می‌کنند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان به فتنه انگیزی دشمن برای ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی اشاره کرد و گفت: برای ما فرقی نمی‌کند عالمی شیعه باشد یا سنی و بنا به فرموده رهبری باید از شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی باید به خدا پناه ببریم.

وی برگزاری یادواره شهدا را محل بصیرت افزایی دانست و گفت: یادواره شهدا این نیست که ما برای شهید گریه کنیم و بعد ندانیم شهدا برای چه به شهادت رسیدند. یادواره شهدا جلسه ای مملو از بصیرت، روشنگری و شناخت سیره، راه و مرام شهداست.

رستمی بر هوشیاری مردم در برابر فتنه انگیزی دشمن تأکید کرد و گفت: امروز به فضل الهی با رئیس جمهور انقلابی کارها خوب پیش می‌رود، مردم نگویید و نشنوید که این دولت کار نمی‌کند، به والله کار می‌کند، فوتی در کرونا سه رقمی شده بود، اما با کمک کادر درمان و کار این دولت این ویروس کنترل شده است.

وی به عهدنامه قرارداد شانهای اشاره کرد و گفت: ۴۰ درصد مبادلات تجاری در آن قرارداد در حال انجام است، صادرات ما به روسیه صد برابر شده، می‌گفتند باید cft و  fatf را امضا کنید تا واکسن بیاید، امضا نکردیم چطور امضا نکرده واکسن آمد!.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان ادامه داد: دولت اعتدال مملکت را به پرتگاه برده بود طوری که با یک هول دادن سقوط کند، ما آدم دولتی نیستیم و انقلابی هستیم و کار آقای رئیسی مشکل است. از دولتمرد انقلابی باید حمایت کنیم.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=140353
  • دیدگاه‌ها برای حاج قاسم تکلیف‌محور بود/لزوم حمایت از دولتمردان انقلابی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.