• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
3

«جهش اعتقادی» به توانایی مملکت لازمه «جهش تولید» است/ از اقدامات تیم بهداشت و درمان در خصوص مقابله با کرونا باید تشکر کرد

  • کد خبر : 56071
  • 05 فروردین 1399 - 13:01
«جهش اعتقادی» به توانایی مملکت لازمه «جهش تولید» است/ از اقدامات تیم بهداشت و درمان در خصوص مقابله با کرونا باید تشکر کرد

حجت الاسلام محمد علی ارزنده جهش اعتقادی مسئولین کشور به عزم و اراده مردم را لازمه جهش تولید دانست و گفت: اگر جهش اعتقادی بین مسئولین اتفاق بیفتد موانع تولید نیز از سر راه تولیدکنندگان برداشته خواهد شد. حجت الاسلام محمد علی ارزنده، امام جمعه شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ ضمن تبریک […]

حجت الاسلام محمد علی ارزنده جهش اعتقادی مسئولین کشور به عزم و اراده مردم را لازمه جهش تولید دانست و گفت: اگر جهش اعتقادی بین مسئولین اتفاق بیفتد موانع تولید نیز از سر راه تولیدکنندگان برداشته خواهد شد.

حجت الاسلام محمد علی ارزنده، امام جمعه شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ ضمن تبریک سال جدید و آرزوی سلامتی و سالی پر خیر و برکت برای مردم گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا ارتباط ما با مردم قطع شده و متاسفانه نمی توانیم خیلی در خدمت مردم باشیم.

وی در ادامه به نامگذاری سال ۹۹ از سوی مقام معظم رهبری به نام جهش تولید اشاره کرد و گفت: لازمه جهش تولید، جهش اعتقاد به توانایی مملکت است.

حجت الاسلام  ارزنده افزود: اولین جهش باید در ایده و عقیده مسئولین ما به وجود بیاید، عقیده به اینکه ملت ما می تواند، اگر این درست شد جهش تولید نیز به وجود خواهد آمد.

امام جمعه شهرستان بهار با بیان اینکه در بحث تولید، بخش خصوصی و بخش دولتی هر دو خواهان افزایش تولیدات هستند و مسئولین باید موانع سر راه تولیدکنندگان را برادرند، ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب ما بارها نشان دادیم که کشور ما می تواند کاری کند که در دنیا زبانزد شود در همین راستا اقدامات موثر ما در مقابله با بیماری کرونا نمونه آن است.

وی با بیان اینکه در بحث بیماری کرونا و مقابله با آن انصافا باید از تیم بهداشت و درمان تشکر کرد، اظهار کرد: در بحث مقابله با این بیماری مسئولین و مردم ما نشان دادند که چگونه پای کار هستند و برای نجات مردم تلاش می کنند.

حجت الاسلام ارزنده با بیان اینکه مسئولین باید قدر نیروهای پرستار که بسیجی وار فعالیت می کنند را بدانند، تاکید کرد: مسئولان به اراده مردم ما ایمان بیاورند چرا که اگر این اتفاق بیفتد نه تنها در تولید بلکه در همه بخش‌ها جهش بزرگی اتفاق خواهد افتاد.

امام جمعه شهرستان بهار با بیان اینکه مردم توجه بیشتری به بهداشت داشته باشند، عنوان کرد: مردم کمتر در فضای بیرون رفت و آمد کننند تا مشکلی برایشان به وجود نیاید.

وی گفت: اگر ندانسته ناقل این بیماری باشیم و این بیماری را به دیگران منتقل کنیم باید در روز قیامت جوابگو باشیم پس مردم با تردد بی مورد در اماکن شلوغ انتقال دهنده این بیماری نباشند.

 

انتهای پیام/ک

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=56071
  • دیدگاه‌ها برای «جهش اعتقادی» به توانایی مملکت لازمه «جهش تولید» است/ از اقدامات تیم بهداشت و درمان در خصوص مقابله با کرونا باید تشکر کرد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.