• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3

جهادی کار کنید/ چندساعت کار در ساعت اداری که نشد کار!

  • کد خبر : 109901
  • 28 فروردین 1400 - 9:55
جهادی کار کنید/ چندساعت کار در ساعت اداری که نشد کار!

کیومرث سرمدی با هشدار جدی به کم کاری برخی مدیران بهداشت در استان و شهرستان، گفت: این میدان مرد عمل می‌خواهد و با چند ساعت کار در ساعت اداری نمی‌شود با کرونا مبارزه کرد. به گزارش عصر همدان؛ کیومرث سرمدی، نماینده مردم اسدآباد در مجلس در کانال تلگرامی خود با اخطار جدی به برخی مسئولان […]

کیومرث سرمدی با هشدار جدی به کم کاری برخی مدیران بهداشت در استان و شهرستان، گفت: این میدان مرد عمل می‌خواهد و با چند ساعت کار در ساعت اداری نمی‌شود با کرونا مبارزه کرد.

به گزارش عصر همدان؛ کیومرث سرمدی، نماینده مردم اسدآباد در مجلس در کانال تلگرامی خود با اخطار جدی به برخی مسئولان درخصوص کم کاری در مبارزه با کرونا، از مردم اسدآباد عاجزانه و ملتمسانه خواست که خطر ویروس وحشی شده را جدی تلقی کنند.

وی با بیان اینکه انتظار می‌رود مردم پای کار رعایت دستورالعمل ها بمانند، گفت: با هر گونه مسامحه و کم کاری در حفظ جان مردم برخورد جدی خواهم کرد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس سربازان خط مقدم مبارزه با کرونا را شامل پزشکان، پرستاران و پرسنل بهداشت و درمان خواند و از آنان قدردانی کرد و تأکید کرد: برخی مدیران بهداشت و درمان استان و شهرستان باید مانند وزیر جهادى بهداشت پاى کار باشند.

وی اخطار داد که با چند ساعت کار در ساعت اداری نمی‌شود با کرونا مبارزه کرد و این میدان مرد عمل می‌خواهد.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=109901
  • دیدگاه‌ها برای جهادی کار کنید/ چندساعت کار در ساعت اداری که نشد کار! بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.