• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2

جنایت های آمریکا در دوران دفاع مقدس نشان گر سلطه طلبی است/ادامه تحریمهای ناجوانمردانه آمریکا حتی در دوران شیوع کرونا

  • کد خبر : 85467
  • 03 مهر 1399 - 10:56
جنایت های آمریکا در دوران دفاع مقدس نشان گر سلطه طلبی است/ادامه تحریمهای ناجوانمردانه آمریکا حتی در دوران شیوع کرونا

ناصر قوامی گفت:جنایتهای آمریکا در حق ملت ایران در دوران دفاع مقدس نشانگر عمق دشمنی دنیای استکبار است. ناصر قوامی، تحلیلگر مسائل سیاسی  در گفتگو با عصر همدان اظهار کرد: آمریکا علاوه بر تحریک صدام حسین برای حمله به ایران در تمام سالهای جنگ از این فرد خون ریز تمام قد حمایت می کرد. وی […]

ناصر قوامی گفت:جنایتهای آمریکا در حق ملت ایران در دوران دفاع مقدس نشانگر عمق دشمنی دنیای استکبار است.

ناصر قوامی، تحلیلگر مسائل سیاسی  در گفتگو با عصر همدان اظهار کرد: آمریکا علاوه بر تحریک صدام حسین برای حمله به ایران در تمام سالهای جنگ از این فرد خون ریز تمام قد حمایت می کرد.

وی با اشاره به کمکهای تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و هم پیمانانش به رژیم بعث، ادامه داد: بسیاری از تحرکات و انتقال نیروهای ایرانی توسط هواپیماها و سیستم های اطلاعاتی آمریکا به نیروهای متجاوز بعثی اطلاع رسانی می شد.

قوامی شهادت چند هزار نفر در عملیات کربلای ۴ را نتیجه خیانت و جاسوسی آمریکا و کشورهای غربی عنوان کرد و گفت: همزمان با کمکهای تسلیحاتی و اطلاعاتی تمام مسیرها برای خرید سلاح توسط آمریکا برای ایران مسدود و تحریم شد.

تحلیلگر مسائل سیاسی تلاش در جهت اجماع سازی از کشورهای مختلف برای مقابله با انقلاب اسلامی را از دیگر راهبردهای آمریکا در دوران دفاع مقدس دانست و اضافه کرد: در تمام سالهایی که ۸ سال جنگ خانمان برانداز بر کشور مظلوم ایران تحمیل شد آمریکا در تلاش برای جلب کمکهای همه کشورهای دنیا بر علیه ملت ایران بود.

قوامی راهبرد آمریکا در بعد از دوران دفاع مقدس و امروز را نیز بر مسیر اجماع سازی بر علیه ملت ایران عنوان کرد و افزود: تحریمهای ناجوانمردانه که حتی تجهیزات پزشکی و دارو در ایام شیوع بیماری کرونا را نیز شامل شده است نمایشی از وحشی گری آمریکا است.

وی با اشاره به ترور دانشمندان هسته ای و سردار سلیمانی توسط آمریکا، ادامه داد: آمریکایی ها بعد از ترور این عزیزان با صراحت تمام و وقاحت این ترورها دفاع کردند.

قوامی با اشاره به اینکه چنین رفتاری مخالف تمام موازین حقوق بشری است،خاطرنشان کرد:این چنین رفتارهایی در دوران دفاع مقدس و تا به امروز نشان می دهد که دشمنی و کینه رژیم آمریکا با ملت ایران یک مسئله بنیادی و بر پایه تفکرات سلطه طلبانه است.

انتهای پیام/م

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=85467
  • دیدگاه‌ها برای جنایت های آمریکا در دوران دفاع مقدس نشان گر سلطه طلبی است/ادامه تحریمهای ناجوانمردانه آمریکا حتی در دوران شیوع کرونا بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.