• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
4

جناب آقای عضو شورای شهر! در خصوص تشویش اذهان مردم، پاسخ بدهید!

  • کد خبر : 174735
  • 18 دی 1401 - 9:30
جناب آقای عضو شورای شهر! در خصوص تشویش اذهان مردم، پاسخ بدهید!

چند ماهی است که موضوع پل غدیر همدان در کانون توجه یکی دو رسانه زرد قرار دارد که سوابق آنها نشان می دهد بیشتر به دنبال افزایش بازدید و دنبال کننده هستند. به گزارش عصرهمدان؛ مصاحبه های متعدد مهدی حیدری، یکی از اعضای شورای شهر همدان با این رسانه ها و تیترهای جنجالی نظیر « […]

چند ماهی است که موضوع پل غدیر همدان در کانون توجه یکی دو رسانه زرد قرار دارد که سوابق آنها نشان می دهد بیشتر به دنبال افزایش بازدید و دنبال کننده هستند.

به گزارش عصرهمدان؛ مصاحبه های متعدد مهدی حیدری، یکی از اعضای شورای شهر همدان با این رسانه ها و تیترهای جنجالی نظیر « مقایسه با متروپل» و یا جوسازی و غوغاسالاری با انتشار نامه های داخلی شهرداری و شورای شهر، اعصاب مردم خسته از ترک فعل ها و کم کاری های برخی از مدیران دوره های قبل و حال را به ستوه آورد.

سوال مهم و بی پاسخ این بود که چرا در این ایام باید به یک مسئله تخصصی تایید نشده را بیاورند و برای مردم تشویش عمومی ایجاد کنند؟!

تکلیف آن رسانه ها که روشن است، کاسبی و نان را در جنجال آفرینی می بینند. ولی روی سخن با این عضو شورای شهر همدان و سایر منتخبین مردم است.

اگر شبهه ای وجود دارد، از مسیرهای قانونی و تخصصی پیگیری کنید و نتیجه نهایی را منتشر کنید نه این گونه با انتشار چند برگ آزمایش بدون تحلیل، دل مردم را بلرزانید و اعتمادشان را سلب نمایید.

باید این رویه اصلاح گردد، این مطلب مهم است که جا بیفتد! حتی اگر نظر نهایی کمیته فنی استاندارد ی هم به اصلاح پل و رفع ایراد بود، فرقی نمی کرد…

باید پیگیری ها در شورا، در کمیسیون های مربوطه با دقت بیشتر و تمرکز بالا انجام شود و وقت هم گذاشته شود، خبرگان هم طبیعتاً فنی و بدون جنجال سازی در راستای مطالبات مردم وارد شوند و دقت شود که رسانه های زرد و کاسبکار، وارد نشوند.

نکته مهم: قبل از اینکه موضوع به سرانجام برسد، مردم را درگیر موضوعات مجهول و بدون نتیجه نکنید تا خدای ناکرده این مغالطه و نتیجه گیری غلط برای آنها پیش نیاید که هزار تا اتفاق می افتد و کسی پیگیری نمی کند.

همیشه باید سعی کرد بدون نگاه حزبی و با نگاه کارشناسی به موضوعات نگاه کنیم. یقینا هیچ کس با پیگیری امور و حقوق مردم مشکلی ندارد.

فقط پیرامون روش پیگیری، اختلاف رویه است. قرار نیست بر خطا، قصور و حتی جرم خودی ها پوشش گذاشته شود ولی نحوه رسیدگی، پیگیری، اطمینان و صدور حکم باید از مجرای صحیح طی شده و قانونی باشد.

آبروی اشخاص و مجموعه های فعال با زحمات چندین ساله بدست آمده است و سزاوار نیست، با قضاوت شتاب زده و بدون علم در کنار غوغاسالاری رسانه های کاسب کار با ندانم کاری بر باد برود.

البته منتظر انتشار نظر نهایی معاون عمرانی استاندارد ی همدان به عنوان رئیس کمیته فنی در خصوص پل غدیر در همان رسانه ها و با همان تیتر هستیم تا شاید اثبات شود که فقط دغدغه مردم! را داشته و با آن تیترهای جنجالی و خلاف واقع، به دنبال مسایل دیگر نبوده اند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=174735
  • دیدگاه‌ها برای جناب آقای عضو شورای شهر! در خصوص تشویش اذهان مردم، پاسخ بدهید! بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.