• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
6
دادستان عمومی و انقلاب نهاوند خبر داد:

جمع‌آوری تخت‌ها و سکوهای غیرمجاز در سرآب گیان نهاوند

  • کد خبر : 194297
  • 30 مرداد 1402 - 14:20
جمع‌آوری تخت‌ها و سکوهای غیرمجاز در سرآب گیان نهاوند
دادستان نهاوند با بیان اینکه اخذ پول از مردم جهت استفاده از امکانات سراب گیان ممنوع است، از جمع‌آوری تخت‌ها و سکوهای غیر مجاز در این سرآب خبر داد.
به گزارش عصر همدان، عباس آزاد بخت در گفتگو با خبرنگاران نهاوند گفت: تمام تخت‌ها و سکوهای غیرمجاز در سراب گیان نهاوند جمع‌آوری شد و اخذ پول از مردم جهت نشستن روی آلاچیق‌ها، سکوها و تخت‌ها ممنوع است.
وی اظهار کرد: به دنبال نارضایتی گسترده و شکایت همشهریان و مهمان سراب گیان مبنی بر اخذ پول بابت استفاده از تخت‌ها، آلاچیق‌ها و سکوهای سراب، دستور جمع‌آوری تمام تخت‌های غیرمجاز و برخورد قانونی با متخلفین صادر شد.
آزاد بخت بابیان اینکه از امروز یک‌شنبه ۲۹ مردادماه تمام تخت‌های غیرمجاز سراب توسط عوامل انتظامی جمع‌آوری می‌شود، گفت: دریافت هرگونه وجه نقدی بابت استفاده از سکوها و آلاچیق‌های سراب گیان ممنوع است.
دادستان نهاوند از مردم و مسافران درخواست کرد بابت حضور در سراب گیان، فقط عوارض ورودی سراب را پرداخت و از پرداخت هرگونه وجه نقد دیگری خودداری کنند
وی بیان کرد: مردم و مسافران در صورت مشاهده و درخواست هرگونه وجه نقد برای استفاده از امکانات سراب گیان مراتب را  به مسئولان سراب و عوامل انتظامی اطلاع دهند.
انتهای پیام/ س
لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=194297
  • دیدگاه‌ها برای جمع‌آوری تخت‌ها و سکوهای غیرمجاز در سرآب گیان نهاوند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.