• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
0

جلسه ترافیک شهرستان اسدآباد با یک خط اسامی و عکس حاضران و بدون مصوبات!

  • کد خبر : 164515
  • 15 شهریور 1401 - 8:53
جلسه ترافیک شهرستان اسدآباد با یک خط اسامی و عکس حاضران و بدون مصوبات!

باتوجه به وجود حجم بالای ترافیک در سطح شهر اسدآباد، و موضوع نواقص کنارگذر و گردنه خاموش در آستانه اربعین حسینی آقای فرماندار بفرمایند آیا در جلسه ترافیک به این مباحث پرداخته شده؟ اگر پاسخ مثبت است، پس بفرمایند که چه اقدامی صورت گرفته! به گزارش عصرهمدان؛ روز سیزدهم شهریور ماه در آستانه اربعین حسینی […]

باتوجه به وجود حجم بالای ترافیک در سطح شهر اسدآباد، و موضوع نواقص کنارگذر و گردنه خاموش در آستانه اربعین حسینی آقای فرماندار بفرمایند آیا در جلسه ترافیک به این مباحث پرداخته شده؟ اگر پاسخ مثبت است، پس بفرمایند که چه اقدامی صورت گرفته!

به گزارش عصرهمدان؛ روز سیزدهم شهریور ماه در آستانه اربعین حسینی جلسه شورای ترافیک شهرستان اسدآباد در سالن فرمانداری این شهرستان با حضور فرماندار و رئیس پلیس راه استان به منظور بررسی مشکلات ترافیکی در ایام اربعین حسینی برگزار شده است که خبر آن از سوی روابط عمومی فرمانداری تنها با یک خط توضیحات شامل اسامی حاضران و تصویری از آنان منتشر شده! خبری از مصوبات آن در دست نیست!

باتوجه به وجود حجم بالای ترافیک در سطح شهر، و موضوع نواقص کنارگذر و گردنه اسدآباد با وجود خاموشی در آستانه اربعین حسینی انتظار می رود که آقای فرماندار بفرمایند آیا این در این جلسه به این مباحث پرداخته شده؟ اگر پاسخ مثبت است، پس بفرمایند که چه اقدامی صورت گرفته!

البته در چند ماه اخیر هم بخشی از گردنه اسدآباد همچنان در تاریکی است این درحالی است که مسافران کربلا سفرشان را از این مسیر چند روزی است آغاز کرده اند.!

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=164515
  • دیدگاه‌ها برای جلسه ترافیک شهرستان اسدآباد با یک خط اسامی و عکس حاضران و بدون مصوبات! بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.