• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1
معاون امور هنری و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان خبر داد:

آغاز جشنواره موسیقی هگمتانه با حضور ۳۰ گروه صحنه‌ای

  • کد خبر : 209752
  • 30 دی 1402 - 8:54
آغاز جشنواره موسیقی هگمتانه با حضور ۳۰ گروه صحنه‌ای
معاون امور هنری و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: دومین جشنواره شب‌های موسیقی هگمتانه از روز گذشته افتتاح شد و اختتامیه این جشنواره همزمان با سالروز میلاد امیرالمومنین علی (ع) برگزار می‌شود.

هادی فیض منش در گفتگو با خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری و تحلیلی «عصر همدان» با اشاره به برگزاری دومین جشنواره شب‌های موسیقی هگمتانه، گفت: این جشنواره در نوع خود بی‌نظیر و کم‌نظیر هستند که در همه شهرستان‌های استان برگزار می‌شوند.

وی با بیان اینکه بیش از ۳۰ گروه صحنه‌ای در این جشنواره حضور دارند، افزود: افتتاحیه این جشنواره روز گذشته در آرامگاه باباطاهر برگزار شد.

معاون امور هنری و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان ادامه داد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی و پژوهشی، فلسفه هنر، شعر، موسیقی، پیوند شعر و موسیقی، نمایشگاه ساز، کافه هنر و… از. دیگر اقدامات ما در ایام برگزاری جشنواره است.

فیض‌منش با اشاره به اینکه گروه‌ها از روز قبل آغاز به اجرا کردند، گفت: اختتامیه جشنواره در پنج بهمن ماه همزمان با سالروز میلاد امیرالمومنین علی (ع) در سالن بوعلی سینا همدان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برگزاری جشنواره‌هایی همچون جشنواره هنرهای تجسمی و فیلم فجر از دیگر جشنواره‌هایی است که تا پایان سال برگزار خواهد شد، افزود: در همدان اکران فیلم‌های فجر همزمان با جشنواره فیلم فجر در تهران خواهیم داشت.

انتهای خبر/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=209752
  • دیدگاه‌ها برای آغاز جشنواره موسیقی هگمتانه با حضور ۳۰ گروه صحنه‌ای بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.