• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2

جزئیات تغییر ساعت فعالیت مدارس در استان همدان

  • کد خبر : 176317
  • 07 بهمن 1401 - 9:33
جزئیات تغییر ساعت فعالیت مدارس در استان همدان

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان گفت: نظر به نامه معاون توسعه مدیریت و منابع استاندارد ی همدان و به منظور بهره مندی دانش آموزان از ساعت آموزشی از روز شنبه ۸ بهمن‌ماه ساعت شروع فعالیت مدارس در سطح استان از ساعت ۸:۱۵ خواهد بود. به گزارش عصرهمدان؛ مهدی […]

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان گفت: نظر به نامه معاون توسعه مدیریت و منابع استاندارد ی همدان و به منظور بهره مندی دانش آموزان از ساعت آموزشی از روز شنبه ۸ بهمن‌ماه ساعت شروع فعالیت مدارس در سطح استان از ساعت ۸:۱۵ خواهد بود.

به گزارش عصرهمدان؛ مهدی جلیلی، رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: نظر به نامه معاون توسعه مدیریت و منابع استاندارد ی همدان و به منظور بهره مندی دانش آموزان از ساعت آموزشی از روز شنبه ۸ بهمن‌ماه ساعت شروع فعالیت مدارس در سطح استان از ساعت ۸:۱۵ خواهد بود.

وی افزود: ساعت آموزش در مدارس ابتدایی در نوبت صبح از ساعت ۸:۱۵ تا ۱۲:۳۵ و در نوبت بعدازظهر از ساعت ۱۳ تا ۱۷:۲۰ خواهد بود.

جلیلی ادامه داد: ساعت آموزش در مدارس دوره اول متوسطه نوبت صبح از ساعت ۸:۱۵ تا ۱۲:۳۵ و دوره دوم متوسطه از ۸:۱۵ تا ۱۴:۲۰ و همچنین مدارس متوسطه اول در نوبت بعدازظهر از ساعت ۱۳ تا ۱۷:۲۰ دقیقه می‌باشد.

مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان عنوان کرد: زمان فعالیت تمامی مراکز پیش دبستانی در نوبت صبح از ساعت ۸:۱۵ تا ۱۱:۴۵ و در نوبت بعد از ظهر از ساعت ۱۳ تا ۱۶:۳۰ خواهد بود.

جلیلی در پایان تاکید کرد: مراسم آغازین مدارس ۱۵ دقیقه قبل از شروع ساعت آموزش برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=176317
  • دیدگاه‌ها برای جزئیات تغییر ساعت فعالیت مدارس در استان همدان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.